Jaunais Mersedess ir papildināts ar virkni optimizētiem dīzeļdzinējiem un papildus tam BlueEFFICIENCY pielietojums padara jauno R-klasi par visekonomiskāko un videi draudzīgāko automašīnu minivenu segmentā.
Jaunais dzinējs R 300 CDI BlueEFFICIENCY patērē aptuveni 7,6 litrus degvielas uz 100 kilometriem, bet savukārt R 350 CDI 4MATIC apvieno augstas veiktspējas īpašības ar ekonomisku (8,5 l uz 100km) V6 motoru. Arī motora jauda ir pieaugusi līdzšinējo 164 kW 224 zirgspēku vietā, tagad V6 dīzeļdzinējs var lepoties ar 195kW 265 zirgspēkiem, kā arī 620 ņūtonmetru griezes momentu. Jaunajā R-klasē debitē spēcīgā pakete, kas ļauj sasniegt labākos dinamikas rādītājus, proti, paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tā veic 7,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums sasniedz minivenam neraksturīgus 235 km/h.
Turpat Ņujorkā atklājot 350 R BLUETEC 4MATIC dzinēju, Mercedes-Benz prezentē sevi kā vienu no ekoloģiskākajiem dīzeļmotoru ražotājiem pasaulē. V6 dzinējs sasniedz jaudu 155kW 211 zirgspēkus un griezes momentu 540 ņūtonmetru. Salīdzinot ar priekšteci šim modelim izdodas samazināt CO2 emisiju vienlaikus nodrošinot uzlabotu sniegumu. Pateicoties AdBlue© izplūdes gāzu pēcapstrādei aizdedzes dzinējs patērē vidēji 0,3 par litru mazāk radot procesā tādu pašu emisiju daudzumu, kas salīdzināmi benzīna dzinēju. Tā rezultātā šis modelis patreiz jau atbilst plānotajam emisijas daudzumam saskaņā ar EU6 standartiem, kurus pieņems tikai 2014. gadā. Taču visi pārējie benzīna motori, pat ieskaitot spēcīgāko 5,5 litru V8 dzinēju ar 388 zirgspēku jaudu, un dīzeļdegvielas versijas R-klasei atbilst EU5 normām. Visi
R-klases modeļi ir aprīkoti ar jaunākās paaudzes novatorisku 7G-TRONIC automātisko transmisiju.
[img]http://datuve/images/upload/20100620214304.jpg[/img]
Jaunākās paaudzes R-klase ir apgādāta ar jaunu izskatu. Dizaineru uzmanībā tika pilnībā pārstrādāta priekšējā daļa, kas, liekot uzsvaru uz platumu un izmainot horizontāli strukturēto motora pārsegu, pilnveido transportlīdzekļa harmonisko izskatu. Un tas ir spēcīgi dinamisks! Pārveidoti ir arī, transportlīdzekļa spārni, lukturi, bamperi, hroma detaļas un, protams, radiatora režģis. R-klases aprīkojumā ir iekļautas integrētas LED dienas braukšanas gaismas kopā ar bi-ksenona lukturiem, lai uzlabotu tās izskatu vēl vairāk. Ir pieejami no 17 līdz pat 21 collu lieli 5 spieķu diski. Automašīnas aizmugurējā daļā izmaiņas veiktas lampās, kā arī izpūtēja apdarē, kurai veltīts īpašs akcents. R-klase īpaši pievilcīgs izskatās jaunajā “dimanta baltajā” krāsas apdarē.
Salonā ir paredzētas piecas, bet papildaprīkojumā iespējams iegādāties arī sešas vai septiņas sēdvietas. Priekšējie sēdekļi ir elektriski regulējami un pēc pieprasījuma tie var būt ar ventilēšanas, apsildīšanas, masāžas un atmiņas funkcijām. Jumta paredzēto lielāko daļu sedz panorāmas stikls, kurš sniedzas līdz pat 3. sēdekļu rindai. Bagāžas nodalījums sasniedz 1950 litru tilpumu, bet garajai versijai nolaižot otro un trešo sēdekļu rindu bagāžas tilpums sasniedz 2385 litrus. Salonā izveidots spilgti klasisks divu toņu interjers ietverot “Aspen” elpjamo audumu un soft-touch “Artico” mākslīgo ādu. Ja salona pamatnes krāsu izvēlas mandeļu bēšu, tad to var apvienot ar kontrastējošu mokas kafijas brūnu. Krāsu kombinācijām tiek izmantots panelis, stūres rats, centra konsole, sēdekļi, durvju apšuvums un grīdas segumi. AMG sporta pakete ietver melnu “Nappa” ādas apdari ar tumšu garenvirziena hroma apdares sudrabotu ēnu. Taču ir iespējams arī pasūtīt greznu eikaliptu, valriekstu vai antracīta papeles brūnu koka apdari.
[img]http://datuve/images/upload/20100620192107.jpg[/img]
Mercedes Benz šoreiz par pasažieru drošību parūpējies īpaši – salonā atrodas 8 drošības spilveni, braucēju aizsardzības sistēma PRE-SAVE, crash-active KAKLS-PRO galvas balsti, riepu spiediena zuduma brīdinājuma sistēma un adaptīvās bremžu gaismas. Drošība ir uzlabota, pateicoties augstas veiktspējas telemātikas sistēmai.
Kopumā jaunā R-klase ir izdevusies ļoti pozitīva: jaunie, ekonomiskie un videi draudzīgie motori, interjers, eksterjers un drošības sistēmas domājams būs iemesls kāpēc šī automašīna būs nākotnē pieprasīts modelis, ja vien tā augstā vērtība nebūs šķērslis. Sākumcena par R 350 CDI 4MATIC ir 42000 Eiro, bet sākumcena R 500 4MATIC būs 62000 Eiro, šajā summā, protams, nav iekļauts papildaprīkojums. Jaunā Mercedes Benz R-klase Latvijā nonāks 2011. gada otrajā pusē.
[img]http://datuve/images/upload/20100620215247.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620215343.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620215448.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620215533.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620215632.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620215722.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620215835.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620215921.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620220004.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620220051.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100620220128.jpg[/img]
Mercedes-Benz R350 4MATIC