Tūninga ateljē Lumma Design nupat kā izstrādājusi īpašu body kitu un interjeru pirms gada pirmizrādi piedzīvojušajam, jaunākajam BMW 7. Sērijas flagmanim. Tagad luksusa klases automobīlis ārējā izskatā kļuvis nedaudz platāks, niknāks un pats galvenais – sportiskāks. Tūnētāji allaž riskē pārveidojot limuzīnu izskatu, kura garums pārsniedz 5 metru atzīmi un kurus mēs esam pieredzējuši aplūkot greznā, taču pieticīgā stilā. Arī šoreiz domājams, ka markas mīļotājiem un entuziastiem varētu rasties pretenzijas pret pārāk sportisku un flagmanim neraksturisku izskatu, bet ko nu vairs gausties, jo dažkārt var arī teikt, ka ir lietas, kuras var nepatikt, bet tāpat retu reizi redzot šādu bembi uz ielas nodomāsi – skaisti.
Izdzirdot frāzi “Lumma Design” cilvēki parasti iztēlojas jaunu, modernu un pārveidotu “BMW” modeli, toties Lummas paveikto darbu sarakstā ir arī modificētas Porsche un Mercedes luksus preces, taču tikai BMW var lepoties ar Lummas parakstu uz visiem pēdējiem ražotajiem automobīļiem, to skaitā, arī Mini. Tie, kuri bija pārsteigti pamanot jaunās 7. Sērijas milzīgas restes apmērus standarta modelim visdrīzāk nodomāja, ka dusmīgāku BMW nav redzējuši, bet Lumma ārējā izskatā iešpricēja vēl vairāk agresijas un nu baltā haizivs kļuvusi vēl draudīgāka. Priekšpusē ir izvietoti papildus spoilerīši un LED dienas gaitas lampiņas, kā arī papildus gaisa atveres. Dažas sīkākās detaļas ir apdarinātas ar oglekli un automobīlim uzstādīti matēti 22 collu vieglmetāla diski. Aizmuguri grezno papildus gaisa atveres un 4 dīvaina paskata izpūtēji. Kopumā Lumma Design automašīnu padarījusi krietni muskuļotāku, bet par simpātijām, protams, domas dalīsies vienmēr.
[img]http://datuve/images/upload/20100912232719.jpg[/img]
Dīvaini, ka ierastā “BMW” logo vietā, kurš atrodas automobīļa priekšā uz haubes un aizmugurē uz bagāžnieka vāka neatrodas “Lumma Design” logo, kurš rotā ikvienu Lummas modificētu BMW. Tāpat neierasts ir fakts, ka modelim nav piešķirts savs nosaukums. Piemēram, BMW X5 pēc Lummas pārbūves tiek nosaukts par CLR X530. Diemžēl informāciju un fotogrāfijas no automobīļa interjera, pārbūves speciālisti neatklāj, bet visdrīzāk ieraudzīsim tipisko, rūpīgo baltās ādas apšuvumu ar melniem diegiem un neiztikt arī bez Lumma Design paraksta uz stūres. Dzinēji šoreiz izpaliks vecie – darbosies standarta 730d, 740d, 740Li/740i, 750Li/750i un 760Li, kas ar 6 litrīgo V12 dzinēju attīstīs 544 zirgspēkus un 750 ņūtonmetru griezes momentu. Tādējādi lielais flagmanis ar V12 dzinēju, no 0 līdz 4,6 sekundēm ieskriesies līdz 100 kilometriem stundā. Ja vien šo laiku neuzlabos aerodinamiskā Lumma pakete. Tūnētāji neatklāj pat gaidāmā projekta cenu. Droši var teikt, ka Lumma Design būs gatavi pieņemt jebkuru individuālu pasūtījumu uzstādīt muskuļu komplektu jau lietotai pēdējai (F02) 7. Sērijai vai arī jaunai, pasūtītai no BMW rūpnīcas Dingolfingā. Arī pārbūves cena vēl nav izziņota, bet jau tagad zināms, ka tā ir rakstāma ar piecciparu skaitli.
[img]http://datuve/images/upload/20100912233000.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233022.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233033.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233052.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233107.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233119.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233130.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233139.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233153.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100912233205.jpg[/img]