Yahoo joprojām cīnās ar dažādām problēmām, taču cer drīzumā tikt uz kājām. Pēc vairāku gadu ilgas lietotāju zaudēšanas, Yahoo cer tuvāko gadu laikā atkopties un līdz 2012.gadam divkāršot savu pamatražošanas peļņu. Tiek ziņots, ka Yahoo ir pārvarējuši dažas no savām īstermiņa problēmām, taču vajadzētu būt interesanti pavērot, vai Yahoo spēs joprojām konkurēt ar Google, jo lielākā daļa uzņēmuma ilgtermiņa grūtību palikušas neatrisinātas.
Yahoo pieredzēja pastāvīgu spiedienu izdarīt nopietnas pārmaiņas – tas arī tika izdarīts, aizvietojot uzņēmuma vadītāju Džeriju Jangu un Kerolu Bartsu. Janga kungs atteicās no Microsoft piedāvājuma pārņemt uzņēmumu, par ko Jangu vainoja analītiķi un Yahoo akcionāri. Uzņēmuma apgrozījuma rentabilitāte turpina samazināties, taču uzņēmums cer nākamo trīs gadu laikā palielināt rentabilitāti par 20%.
Yahoo joprojām koncentrēsies uz meklēšanas pakalpojumu sniegšanu, taču visticamāk to vajadzēs uzlabot, ja uzņēmums vēlas konkurēt ar Google. Neraugoties uz neveiksmīgo mēģinājumu uzņēmumu pārņemt, Microsoft sadarbosies ar Yahoo meklēšanas pakalpojumu sniegšanā, meklējot īsto veidu, kā pārspēt Google.
Yahoo cer palielināt peļņu, uzlabojot meklēšanas rezultātiem pievienotās reklāmas.