Neraugoties uz milzīgo peļņas apjoma samazināšanos, Nokia saglabā savu tirgus daļu

Mobilo telefonu tirgus ekonomiskās krīzes iespaidā piedzīvo ievērojamus zaudējumus, jo cilvēki izvēlas vairs tik bieži nemainīt savus mobilos tālruņus. Izņēmums ir viedtālruņu tirgus – Apple un RIM joprojām klājas labi. Neraugoties uz to, ka mobilo tālruņu ražotājam Nokia ir lielākā tirgus daļa, uzņēmuma peļņa salīdzinājumā ar 2008.gada pirmo ceturksni ir samazinājusies par 90%.

Nokia pirmais ceturksnis beidzās 31.martā un šajā laika posmā tīrā peļņa šogad bija 122 miljoni eiro (salīdzinājumam – 2008.gada pirmajā ceturksnī tā bija 1,22 miljardi eiro), kas ir uz pusi mazāk nekā bija paredzējuši analītiķi.

Nokia ziņo, ka šī gada pirmajā ceturksnī tika pārdoti 93,2 miljoni mobilo tālruņu, kas ir par 19% mazāk nekā pagājušā gada pirmajā ceturksnī. Uzņēmuma pārstāvji uzskata, ka otrajā ceturksnī pārdošanas apjomi būtiski nemainīsies.

Nokia tirgus daļa (37%) ir saglabājusies un zemos ieņēmumu apjomus uzņēmums skaidro kā ekonomiskās krīzes sekas. Taču uzņēmums uzsver, ka cerības tiek liktas uz 5800 XpressMusic viedtālruni, kas šī gada pirmajā ceturksnī tika pārdots 2,6 miljonos vienību.

Raksta avots – [url=http://www.dailytech.com/Nokia+Profits+Plummet+90+for+Q1+2009/article14891.htm]DailyTech[/url]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us