Microsoft aktīvi reklamē savu meklētaju Bing

Piecus mēnešus pēc tam, kad tehnoloģiju gigants Microsoft noņēma savu meklētāju no beta versijas, kompānija ir nolēmusi pievērsties trīs mēnešus garai aktīvās reklamēšanas kampaņai. Daudzās pasaules valstīs sakot no marta TV kanālos tiks raidītas reklāmas, lai informētu cilvēkus par interneta meklētāju [url=http://www.bing.com]Bing[/url].

Reklāmas galvenais sauklis ir “ Bing and decide” (Bing un izlem) un tās mērķis ir parādīt cilvēkiem, cik Bing ir atšķirīgs no citiem meklētājiem, jo tā galvenā funkcija ir būt par “ lēmuma pieņēmēju” nevis tikai meklētāju.

Reklāmās tiek parādīti cilvēki, kas cieš no pārāk lielas informācijas gūzmas un tad tiek atklāti veidi, kādos Bing varētu tiem palīdzēt atrisināt viņu problēmas.

Microsoft cenšas pozicionēt Bing kā meklētāju, kas var piedāvāt organizētākus meklēšanas rezultātus ar tādām funkcijām kā “ kategorizētā meklēšana” un “uzlabotā meklēšanas pieredze”, kas meklēšanas rezultātus gaumīgi sagrupē pa dažādām lapām.

Microsoft pārstāvis Lielbritānijā Ashley Highfield teica: “ Reklāmas kampaņa ienes dzīvē Bing koncepciju kā lēmumu pieņemšanas ierīci, rīku , kas gan izurbjas cauri informācijas gūzmām, gan piedāvā jaunu meklēšanas pieredzi. Mēs esam pārliecināti, ka šī kampaņa palīdzēs palielināt mūsu lietotāju bāzi.”

Microsoft izmanto kampaņu, lai mēģinātu kļūt par otro lielāko un populārāko meklētāju pēc Google. Pašlaik gan tas ir trešajā vieta pēc Yahoo!.

Pagājušajā mēnesī Yahoo! un Microsoft saņēma zaļo gaismu no ASV un Eiropas regulatoriem, kas atļauj tiem uzsākt 10 gadus ilgas partnerattiecības. Tomēr, lai arī Microsoft tagad piedāvā savas tehnoloģijas Yahoo! meklētājam, tie tomēr turpina būt nopietni konkurenti savā starpā.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us