Lai arī daudziem pašreizējā ekonomiskā situācija liek savilkt jostas un gada klusākajos svētkos dāvināt mīļas, paša gatavotas lietiņas, daudzi krīzi nemaz nejūt. Interneta veikals Amazon paziņojis, ka kompānijas 14.brīvdienu sezona bijusi veiksmīgākā pastāvēšanas vēsturē.
Lai arī Amazon neizpauž konkrētus ieņēmumu apmērus, paziņoti vairāki iespaidīgi skaitļi. Visvairāk preces – 6,3 miljonus jeb 73 produktus sekundē – patērētāji pirkuši 15.decembrī.
Starp 15.novembri un 10.decembri kompānija pārdevusi vienu Microsoft Office Home and Student 2007 kopiju ik 2,5 minūtes.
Kopējais pārdoto GPS ierīču svars laika posmā sākot no Melnās Piektdienas (iepirkšanās diena pēc Pateicības dienas) ir līdzvērtīgs 151 Mini Cooper automobilim.
[img]/images/upload/amazon.jpg[/img]
Amazon informē, ka šajā sezonā visvairāk pirkti Samsung 52 collu 120 Hz LCD televizori, taču neko daudz neatpalika ierasti populārais Apple iPod (Touch modelis ar 8 GB atmiņu) un Acer Aspire One 8,9 collu ekrāna klēpjdators ar 160 GB cieto disku.
Visvairāk pirktā programma ir jau pieminētā Office mājas un studentu versija, kurai seko Norton Antivirus 2009 un Microsoft Office 2008 Home & Student Edition (paredzēts Mac datoriem).
Vispopulārākie DVD šajā periodā bija filmas Wall-E un The Dark Knight, savukārt vispirktākie Blu-Ray ieraksti bija The Dark Knight.
Nav brīnums – visvairāk pirktā spēļu konsole Ziemassvētkos arī šogad ir Nintendo Wii, kas dominēja arī konsoļu aksesuāru lauciņā.