Ir kompānijas, kuras maina savu seju katru gadu, ir tādas kuras nemaina nekad. Ar jaunā 2006. gada 3.janvāri, kompānija [b]Intel[/b] ir nolēmusi nomainīt savu veco devīzi (vai logo, kā jums tīk to saukt) [i]”Intel Pentium Inside”[/i] pret jaunu – [i]”Intel Leap ahead”[/i]. Dažādu mārketinga stratēģiju dēļ ir jāmaina vecais [i]Intel[/i] procesoru imidžs, lai kompānija tiktu uztverta nevis tikai, kā procesoru izgatavotāja, bet arī kā gatavu kompleksu risinājumu piegādātāja. [i]Intel[/i] vadība paredz nākotnē lielu pieaugumu mobilo sakaru un sadzīves elektrotehnikas tirgū, lai gan pašlaik šajā sfērā Intel produkcija ir bijusi samērā vāji pārstāvēta.
Gandrīz pirms gada [i]Intel[/i] kompānija tika pakļauta kardinālām izmaiņām: agrākās arhitektūriski pārvaldītās grupas, tika pārstrukturētas par piecām atsevišķām grupām, kurām katrai ir savs darbības virziens (Mobility Group, Digital Home Group, Digital Enterprise Group, Digital Health Group un Channel Products Group). Lai šis visas jaunās grupas varētu apvienoties, tad arī tika izvirzīta jaunā devīze, kurai ir visas [i]Intel[/i] grupas jāpopularizē visā pasaulē.
Akcents uz šo jauno grupu izvirzīšanu liek [i]Intel[/i] atteikties no dažiem vecajiem gājieniem. Pirmais protams ir vecā [i]Intel Inside[/i] nomaiņa ar jauno un daudz labāk piemēroto
[b]Leap ahead[/b]:
[img]/images/upload/intel.jpg [/img]
Burtiski tulkojot tas nozīmētu “lēciens uz priekšu”, vai “izrāviens”. Pēc [i]Intel[/i] ideologu domām šī devīze runājot par pagātnes un nākotnes sasniegumiem. Tomēr vārds [i]”Inside”[/i] nepazudīs pilnībā, tas tiks pielietots dažos konkrētos pocesoru nosaukumos.
Kompānijas [i]Intel[/i] veidola maiņa sola daudz naudas izdevumus, cerams, ka tas atmaksāsies. Un galapatērētāji varēs iegūt savā rīcībā produktus par labām cenām, ar labām īpašībām, funkcionalitāti un veiktspēju.
Avots : [url=http://overclockers.ru/hardnews/21015.shtml] Overclockers.ru[/url]