Decembrī populārais sociālais tīkls Facebook ieviesa jaunu [url=http://datuve/raksts/4045/Facebook_piedava_jaunu_lapas_dizainu/]profilu formātu[/url], un ļāva lietotājiem uz to pārslēgties. Simtiem miljonu lietotāju izmantoja šo iespēju, taču tagad pārējiem nāksies pārslēgties uz jauno formātu, grib viņi to vai ne.
Balstoties uz Facebook sniegto informāciju, jaunais profila formāts piedāvā šādas iespējas:
• Īss pārskats par konkrēto personu (kur dzimis, dzīvo, strādā), kas atrodas profila augšpusē
• Rinda ar attēliem, kam nesen pievienoti tagi. Tā ļaušot lietotāja draugiem redzēt, kas pēdējā laikā piesaistījis lietotāja uzmanību.
• Iespēja atzīmēt īpaši svarīgas draudzības (piemēram, ar komandas biedriem, kolēģiem vai istabas biedriem).
• Profils liks labāk manīt par lietotāja iecienītākajām aktivitātēm un interesēm.
• Iespēja pievienot draugiem tagus, kas saistīti ar nozīmīgiem notikumiem.
[img]http://datuve/images/upload/20101210142908.png[/img]
Tie, kas vēl nav pārslēgušies uz jauno profilu, Facebook vietnes augšpusē pašlaik redz ziņu: “Drīzumā: jauns profils. Nākamo dienu laikā Jūsu profils tiks atjaunināts. Jaunais profils piedāvās vairāk veidu, kā pastāstīt citiem Jūsu stāstu.” Citiem vārdiem sakot, lietotāji būs spiesti pārslēgties uz jauno profila veidu. Ņemot vērā, ka nav bijis neviens Facebook atjauninājums, kas nebūtu sadusmojis lērumu lietotāju, var secināt, ka nākamajās dienās varam gaidīt kārtējos sašutuma saucienus no Facebook lietotāju puses.