Balstoties uz EPA ([i] Environmental Protection Agency[/i]) ziņojumā sniegto informāciju, [url=http://www.ford.com/about-ford/news-announcements/press-releases/press-releases-detail/pr-ford-leads-the-industry-on-fuel-31620]Ford[/url] kopš 2004.gada savās automašīnās ir uzlabojuši degvielas ekonomiskumu vairāk nekā jebkurš cits autoražotājs. Vieglo un kravas automašīnu degvielas ekonomiskums ir uzlabojies gandrīz par 20%, kas ir apmēram divas reizes vairāk nekā tuvākajam konkurentam.
Pati interesantākā lieta degvielas ekonomiskuma uzlabošanas stratēģijā ir tas, ka Ford nepalielina to uz veiktspējas rēķina. Patiesībā Ford pat palielina dažu savu automašīnu veiktspēju, tajā pašā laikā arī ekonomējot degvielu. Viens no tā piemēriem ir jaunais V6 dzinējs, ar kuru būs aprīkots 2011 Ford Mustang.
Ford arī laiduši klajā EcoBoost dzinēju līniju, kas piedāvā iespaidīgu veiktspēju, nepatērējot daudz degvielas. Ford par saviem panākumiem galvenokārt pateicas Ford Escape un Mercury Mariner hibrīdauto. Ford paredz, ka šie hibrīdauto apvienojumā ar EcoBoost četru cilindru dzinējiem varētu uzlabot ražotāja degvielas ekonomiskuma rādītājus vēl vairāk. 2013.gadā 90% no Ford automašīnām piedāvās EcoBoost dzinējus.
[url=http://www.dailytech.com/EPA+Names+Ford+Most+Improved+in+Fuel+Economy/article17177.htm]DailyTech[/url]