BITE piedāvā jaunu priekšapmaksas karti BiFri

Mobilo sakaru operators BITE prezentējis priekšapmaksas karti BiFri, kas, kā jau to daļēji vēsta nosaukums, piedāvā lielāku lietošanas brīvību. Ņemot vērā, ka Bite jau piedāvā priekšapmaksas karti Toxic, interesanti noskaidrot kādas tad ir galvenās BiFri atšķirības un priekšrocības.

BiFri lietotājiem iespējams iekšējā Bites tīklā zvanīt par 2 santīmiem minūtē, savukārt pārējiem numuriem – par 8 santīmiem minūtē. Arī īsziņu cenas ir jūtami patīkamākas salīdzinājumā ar pārējiem piedāvājumiem tirgū: 1 santīms par īsziņu Bites zonā un 4 santīmi – pārējos tīklos. Kā vēsta Bite, šie maksājumi, kas ir vienādi gan dienā, gan naktī, ir vienīgie maksājumi, kas klientam jāveic (slēpta papildus samaksa nebūs). BiFri lietotāji saņems arī vienu papildus santīmu par katru ienākošā zvana minūti.

[img]/images/upload/bifri.cards.jpg[/img]
Jebkurš interesents BiFri karti varēs iegādāties komplektā ar Vodafone tālruni par 25 latiem (komplektā iekļauta SIM karte ar 2 Ls kredītu), pie tam, šos iztērētos 25 latus būs iespējams atgūt kartes kontā, ja tas tiks papildināts par vismaz 25 latiem 5 mēnešu laikā pēc aktivizācijas.

Kā viens no interesantākajiem jaunievedumiem ir BiFri izvēlne tālrunī, kas ieprogrammēta SIM kartē. Ieejot šajā izvēlnē, iespējams atrast informāciju par konta atlikumu, kontrolēt papildus pakalpojumus, mainīt valodas un citādi pārvaldīt savu kontu. Ņemot vērā to, ka BiFri piedāvā patērētājam izdevīgākus nosacījumus, Bite piedāvā Toxic lietotājiem pāriet uz BiFri.

[img]/images/upload/bifri2.jpg[/img]
Freds Renčaks, BITE Latvija ģenerāldirektors: „Mūsuprāt, šobrīd ir īstais laiks, lai ieviestu svaigus piedāvājumus un jaunu pozicionēšanas pieeju priekšapmaksas tirgū. Ir laiks pārsteigt klientus ar skaidrām priekšrocībām, kas atbilst klientu vajadzībām un viņu dzīves veidu. Tāpēc šodien mēs prezentējam savu jauno priekšapmaksas karti BiFri. Tas ir iedvesmojošs, inovatīvs zīmols, kas klientiem nodrošina papildu vērtību par viņu naudu, kā arī viņiem būs iespējams labāk kontrolēt savus tēriņus.”

„Mēs vēlējāmies izveidot kaut ko ļoti īpašu, ļoti pārsteidzošu un ļoti nozīmīgu priekšapmaksas tirgum. Zīmolu ar jauneklīgu garu, kas varētu iedvesmot dažāda vecuma cilvēkus piepildīt savas vēlmes. Zīmolu, kas iedvesmo cilvēkus būt tādiem, kādi viņi vēlas būt. Mēs to izdarījām! Tagad mēs aicinām ikvienu atklāt mūsu lieliskās jaunās priekšapmaksas kartes BiFri iespējas!” – sacīja BITE Grupas Galvenais zīmola vadītājs Gerijs Makgvairs prezentācijas dienā.

Resursi internetā: [url=http://www.bifri.lv]BiFri[/url]
Izmantoti BITE preses materiāli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us