Laikā, kad liela daļa pasaules un jo īpaši Apple fani runā tikai par iPad nonākšanu tirdzniecībā 3. aprīlī, pats uzņēmums gatavojas savam paziņojumam par nākamo lielo produktu – personalizēto, mobilo reklāmu sistēmu, kas visdrīzāk tiks dēvēta par iAd. Jaunā reklāmu platforma, kas oficiāli tiks prezentēta tikai 7. aprīlī, Apple bosa Steve Jobs vārdiem tiek raksturota kā revolucionāra un „nākamais Apple lielais produkts”.
Sīkāka informācija par sistēmu un tās funkcijām pagaidām vēl presei netiek ziņota, bet tiek sagaidīts, ka šis produkts izraisīs pirmo īsto Silīcija ielejas cīņu starp vecajiem draugiem/ienaidniekiem Apple un Google.
Karu sāka gaidīt kopš tā brīža, kad Google pasaulei piedāvāja savu mobilo telefonu operētājsistēmu – Android, lai sacenstos ar Apple radīto iPhone, spriedze pieauga, kad Google radīja savu telefonu – Nexus One, bet kā runā ziņu avoti no Apple iekšienes, tad šis nozīmīgais produkts, par ko presei tiks stāstīts 7. aprīlī, pamatīgi satricinās Google un neatstās to vienaldzīgu.
Apple jaunuma vērienīgums ir salīdzināms ar tādu produktu nozīmīgumu kā iTunes, iPhone, iPad un iPod.
Dažbrīd šķiet, ka cīņa gan vairāk noris starp Apple galvu Steve Jobs un Google priekšnieku – Eric Schmidt, kurš agrāk ir bijis arī Apple valdes loceklis. Abi gan iepriekš ir apgalvojuši, ka cīņas starp konkurentiem palīdz pašiem uzņēmumiem attīstīties un paplašināt darbību ārpus to galvenā biznesa kodola, kas Apple gadījumā ir dažādas izklaides ierīces, bet Google gadījumā meklēšana un ar to saistītās reklāmas.
Apple šķiet pagaidām uzvar cīņā, ja runa ir par ienākumu gūšanas daudzveidību, radot dažādas ierīces un attīstot tām programmatūras. Un, lai arī reklāmu bizness līdz šim Apple bijis vienaldzīgs, tad tagad izskatās, ka Steve Jobs nolēmis nelaist garām vairs šo naudiņu.