Vadošā pilna spektra digitālās drukas aprīkojuma ražotāja Xerox operatīvā informācija par darbības rādītājiem Baltijas reģionā 2010. gadā liecina, ka uzņēmums gadu noslēdzis ar pārdošanas apjomu pieaugumu par 24%. Pozitīvie rādītāji sasniegti, neskatoties uz kopējo tirgus kritumu un sīvo konkurenci Baltijas reģionā. Vienlaikus uzņēmums norāda, ka aizvadītajos gados tirgū saglabājas tendence atlikt ieguldījumus jaunas biroja tehnikas iegādē, bet investīcijas tehnoloģijās aktīvāk varētu atsākties tieši 2011. gadā.
Xerox sasniedz ļoti labus rādītājus vidējas un augstas klases produktu pārdošanā, uzrādot pieaugumu šajā kategorijā par 180%, salīdzinot ar 2009. gadu. Vidējas un augstas klases produktu segmenta mērķauditorija pārsvarā ir korporatīvie klienti un mazas/vidēji lielas organizācijas. Produkta sākuma cena ir 3000 eiro. Savukārt ražošanas tehnikas kategorijā, kas ietver lielizmēra apjomīgas digitālās drukas iekārtas, Xerox iekarojis 80% tirgus daļu, kļūstot par līderi šajā produktu kategorijā Baltijā 2010.gadā. Ņemot vērā sasniegtos pārdošanas rezultātus, Xerox uzsver, ka kompānija 2010. gadā augusi ātrāk kā tirgus kopumā.
Boris Dubovs, kompānijas Xerox pārstāvniecības Baltijas valstīs vadītājs: „Aizvadītajā gadā Xerox komanda koncentrējās uz ciešu un pastāvīgu komunikāciju, sadarbības veidošanu ar esošajiem klientiem un partneriem. Tādējādi tika palielināti pārdošanas apjomi un pakalpojumu piedāvājums ar partneru palīdzību. Vēl jo vairāk, gudri investējot krīzes laikā, Xerox izdevās nodibināt jaunas partnerattiecības. Kopumā, stiprinot pakalpojumu piedāvājumu un gudri investējot partnerattiecībās, Xerox ieguva priekšrocības, kas palīdzēja paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju Baltijas valstīs 2010.gadā.”
Atsāksies aktīvākas investīcijas tehnoloģijās
Pēdējo trīs gadu laikā, liela daļa uzņēmumu bija spiesti samazināt savus izdevumus, tāpēc ieguldījumi jaunas tehnikas iegādē tika atlikti. Šobrīd birojos tiek lietotas 3-4 gadus vecas drukas iekārtas. Neskatoties uz šādu situāciju, mērķtiecīgi veidojot sadarbību ar klientiem un veicinot pārdošanu vidējas un augstas klases produkcijas segmentā, kā arī attīstot ražošanas tehnikas segmentu, Xerox 2010.gadu noslēdz ar pārdošanas apjomu pieaugumu 24% apmērā. 2011.gadā paredzami aktīvāki ieguldījumi jaunu tehnoloģiju iegādē.
„Šobrīd 3-4 gadus vecas tehnoloģiju iekārtas vairumā biroju nespēj apmierināt mūsdienīgas vajadzības – ātrumu, izpildījuma kvalitāti, līdzekļu ekonomiju un funkcionalitāti, kas nepieciešamas to lietotājiem. Paturot šādas iekārtas, ieguvums ir niecīgs, jo tās ir morāli novecojušas, to uzturēšanas izmaksas ir dārgākas un efektivitāte samazinās. Jau šobrīd tās kompānijas, kas pirmās grib uzlabot savu konkurētspēju, sākušas atjaunot savas tehnoloģiju iekārtas. Ir pamats prognozēt, ka pieprasījums pēc Xerox produktiem 2011.gadā pieaugs,” secina Boris Dubovs, kompānijas Xerox pārstāvniecības Baltijas valstīs vadītājs.
Xerox 2010. gadā veiksmīgi īstenoja Printēšanas pārvaldības pakalpojumu stratēģijas ieviešanu nozīmīgākajiem klientiem finanšu sektorā Baltijas valstīs. 2010. gada otrajā pusē Xerox, sadarbībā ar partneri, parakstīja līgumu ar vienu no lielākajām bankām Lietuvā. 2011.gadā šāda veida sadarbības līgumi gaidāmi vēl vairāk, jo pieprasījums pēc Xerox Printēšanas pārvaldības pakalpojumiem Baltijas valstīs pieaudzis.
Boris Dubovs, kompānijas Xerox pārstāvniecības Baltijas valstīs vadītājs:
„Būtiskas izmaiņas mūsu klientu biznesa struktūrā un darbiniekos, kā arī izteikti mazais IT budžets krīzes laikā, noveda līdz situācijai, kurā klientu IT infrastruktūra un dokumentu pārvaldība lielā mērā neatbilst pašreizējām biznesa vajadzībām. Xerox servisa piedāvājumi, zināšanas un īstenotie vietējie projekti, ļauj klientiem izvērtēt esošo situāciju un izvēlēties atbilstošāko risinājumu, izmantojot visas pieejamās tehnoloģijas, ieviest un pārbaudīt tās ar minimālu klienta resursu, tostarp naudas, ieguldījumu.”