Kompānija Panasonic, ir izstrādājusi pavisam jaunu, īpaši plānu ekrānu paneļu tehnoloģiju gan plazmas, gan šķidro kristālu ekrānu (LCD) augstas izšķirtspējas televizoriem, tādējādi sasniedzot jaunu progresu attēla kvalitātē, kā arī vides aizsardzības jomā. Šie prototipi šonedēļ tika izrādīti Starptautiskajā sadzīves elektronikas izstādē Amerikas Savienotajās Valstīs.
Tikko izstrādātā NeoPDP tehnoloģija pielietota divu tipu plazmas paneļos. Pirmais ir augstas efektivitātes 42 collu plazmas panelis, kas sasniedz trīskāršu gaismas efektivitāti, samazinot enerģijas patēriņu par vienu trešdaļu salīdzinājumā ar 2007. gada modeļiem*, bet tajā pašā laikā sasniedzot tādu pašu gaišumu. Otrs ir īpaši plāns – tikai 8,8 mm biezumā – 50 collu plazmas panelis**. Šis modelis nodrošina pasaulē augstāko videoattēla izšķirtspēju – 1080 līnijas.
Panasonic izstrādātā NeoLCD tehnoloģija ir iestrādāta augstas enerģijas efektivitātes – 90kWh gada laikā – 37 collu LCD panelī, kas sasniedz 1000 līniju kustīga videoattēla izsķirtspēju – gandrīz tikpat, cik iepriekš minētāja plazmas panelī. Šis LCD modelis ir ievērojams ar to, ka tam ir viszemākais enerģijas patēriņš, salīdzinot ar jebkuru LCD augstas izšķirtspējas televizoru visā pasaulē***, jo tas samazina enerģijas patēriņu gandrīz uz pusi, salīdzinot ar iepriekšējo modeli.
Tā kā visā pasaulē ir vērojama digitālās televīzijas ekspansija, aug arī platekrāna televizoru tirgus, un ir sagaidāms, ka tas sasniegs pusi no visas pasaules televizoru pieprasījuma līdz 2009. gada martam. Tāpat paplašinājušās cilvēku zināšanas par dabas aizsardzību, tādēļ ir būtiski, ka televizori tiek ražoti aizvien draudzīgāki videi.
Panasonic jaunās tehnoloģijas nodrošina pasaulē labāko attēla kvalitāti, kā arī augstu līmeni dabas aizsardzības jomā – būtiski samazinot enerģijas patēriņu. Panasonic šīs tehnoloģijas dēvē par “NeoPDPeco“ un “NeoLCDeco”.
Par Panasonic televizoriem
Panasonic uzsāka televizoru ražošanu un realizāciju, izstrādājot 17 collu melnbalto televizoru 1935. gadā. Tolaik 17 collas bija labākais rādītājs visā industrijā. 2008. gada oktobrī Panasonic laida klajā 300 miljono televizoru, kas padarīja kompāniju par pirmo televizoru ražotāju, kam izdevies sasniegt šādu ražošanas apjomu.