[img] http://o.aolcdn.com/dims-shared/dims3/GLOB/crop/4368×2912+0+0/resize/630×420!/format/jpg/quality/85/http://hss-prod.hss.aol.com/hss/storage/midas/6a4da6df595280902c5fdac87a9463d6/200564574/114036805.jpg [/img]
Izrādās, ka cilvēki pērk mazāk hamburgeru, kā iepriekš, tādēļ „McDonald” cer, ka jaunajiem „Create Your Taste” kioskiem izdosies piesaistīt jaunus klientus. Pasūtīšanas iekārtas ar skārienjūtīgiem ekrāniem tiks uzstādītas 2 tūkstošos „McDonald” tirdzniecības vietu ASV. Tas darbosies tāpat kā pasūtījums, ko pieņemtu darbinieks, proti, būs iespēja konkretizēt savas vēlemes, piemēram, liellopa gaļas vietā izvēlēties cāli, utt.
Nav jāsatraucas par kasieriem, jo viņiem nenāksies palikt bez darba. Tagad viņi atnesīs izvēlēto maltīti tieši līdz galdiņam – gluži kā īstā restorānā. „McDonald” cer, ka veselīgāks ēdiens, tehnoloģijas un iespēja izvēlēties sev tīkamāko maltītes variantu piesaisīs gados jaunākus klientus, kam rūp viņu ikdienas uzturs.