LG Electronics (LG) sāk jaunu ēru televizoru tirgū, iepazīstinot eiropiešus ar pasaulē lielāko un plānāko 55 collu OLED televizoru slavenajā Monako koncertzālē Salle des Etoiles. LG amatpersonas solījušas izstrādāt vismodernāko tirgū pieejamo komerciālo OLED televizoru un kļūt par pirmo uzņēmumu, kas patērētājiem Eiropā gada otrajā pusē piedāvās šādus televizorus.
„Televīzijas vēsturē ir bijuši tikai daži tikpat iespaidīgi jauninājumi kā šis OLED televizors,” stāsta LG Home Entertainment Company prezidents un izpilddirektors Haviss Kvons (Havis Kwon). „Mēs to saucam par THE ULTIMATE DISPLAY, jo LG OLED televizori patiešām pārsniedz visas cerības ar nepārspējamu attēla kvalitāti un elegantu dizainu. Plānojam, ka šogad padarīsim OLED tehnoloģiju par sinonīmu LG.”
OLED televizora WRGB tehnoloģija ir LG daudzu gadu izpētes un izstrādes rezultāts, turklāt jāatzīmē, ka LG bija pasaulē pirmais uzņēmums, kas 2009. gadā patērētājiem piedāvāja masveidā ražotu OLED televizoru ar 15 collu ekrānu. LG 4 Color Pixel tehnoloģijas baltie apakšpikseļi pilnveido attēla krāsas, savukārt Color Refiner tehnoloģija uzlabo attēlu, radot visdzīvīgāko, dabīgāko un cilvēka acij tīkamāko attēlu. Ekrāns nodrošina izcilus attēlus bez kropļojumiem vai kontrasta pasliktināšanās, neatkarīgi no apkārtējās gaismas spilgtuma vai skatīšanās leņķa.
[img]/images/upload/20120530132220.jpg[/img]
Atšķirībā no LCD vai LED ekrāniem, kam vajadzīga fona gaisma, OLED televizoru ekrāni paši ģenerē gaismu, tāpēc fona apgaismojums nav nepieciešams. Korpusam izmantojot ar oglekļa šķiedru pastiprinātu plastmasu (CRFP), LG inženieriem izdevies radīt televizoru, kura biezums ir tikai 4 mm, bet svars – tikai 10 kg. Tādējādi radusies Paper Slim dizaina stratēģija. Turklāt LG OLED televizori apvieno nozarē vadošo uzņēmuma CINEMA 3D tehnoloģiju ar Smart TV iespējām, tādējādi piedāvājot pašlaik visplašākās un pilnīgākās mājas izklaides iespējas.
„Ar OLED televizoriem augstākās klases produktu līnijas priekšgalā mums ir labas iespējas kļūt par vispopulārāko televizoru zīmolu šajā reģionā,” stāsta LG Eiropas darbības vadītājs Stenlijs Čo (Stanley Cho). „Mēs arī turpināsim attīstīt produktus, kas padarījuši mūs par inovatīvāko izklaides sadzīves elektropreču ražotāju visā nozarē.”
Līdz ar OLED televizoriem LG iepazīstinājis patērētājus arī ar jaunāko augstākās klases televizoru klāstu Eiropas tirgum. No CINEMA 3D Smart televizoriem ar CINEMA SCREEN dizainu līdz Ultra Definition (UD) 3D televizoriem – šajā gadā LG televizoru piedāvājums ir visagresīvākais tehnoloģiju un dizaina ziņā, spēcinot LG kā augstākās klases produktu ražotāja tēlu.