[img] http://blog.tslmarketing.com/Portals/40441/images/google_blog.jpg [/img]
Kad tu izmanto „Google”, tu piekrīti abpusējam darījumam. Tu vari lietot „Gmail”, „YouTube”, meklēšanas rīkus un karšu pakalpojumus bez maksas apmaiņā pret informāciju par sevi. „Google” šo informāciju pārdod reklamētājiem.
Jo vairāk „Google” zina par tevi, jo vairāk tā var piemekēt dažādu reklāmdevēju, kuriem tu esi nevainojama mērķauditorija. Viņi ir gatavi maksāt vairāk, lai „Google” piedāvātu reklāmas potenciālajiem klientiem. Piemēram, aviokompānijas mērķē uz cilvēkiem, kuri mīl ceļot un iepazīt pasauli, bērnu apģērbu ražotāji – uz vecākiem.
„Google” izmanto dažādas metodes, lai gūtu informāciju par tevi. Pirmkārt, visa tā informācija, ko tu sniedz pierakstoties kādā no tās pakalpojumiem caur datoru vai viedtālruni – vārds, uzvārds, tālruņa numurs, atrašanās vieta, utt. „Google” arī veic secinājumus pēc tavas interneta meklējumu vēstures (ko meklē un uz kā klikšķini) un arī pēc tā, kā izmanto citus „Google” produktus.
Tu vari noskaidrot, ko tā zina par tevi, apmeklējot „Reklāmas iestatījumus”. Varu teikt uzreiz, ka šos iestatījumus nav tik viegli atrast, taču mūsdienās nekas nav neiespējams. Es apkopoju secīgi visus soļus, kas tevi aizvedīs pie meklētā.
Tu varēsi aplūkot un, ja vēlies, mainīt informāciju, ko zina vai arī ir secinājusi „Google”, pie tam, vari aizliegt tai dalīties informācijā ar reklāmētājiem.
1. Atver „Google”
2. Uzklikšķini uz sadaļas „Iestatījumi” un tad no piedāvātajiem variantiem uz „Vēsture”
3. Ielogojies savā „Google”kontā
4. Uzklikšķini uz zobratiņa augšējā labajā stūrī un izvēlies sadaļu „Iestatījumi”
5. Izvēlies „Konta vēsturi”
6. Norullējiet lapu līdz lauciņam „Saistītie iestatījumi”
7. Uzklikšķiniet uz saites „Rediģēt iestatījumus”, kas attiecas uz reklāmām