Parīzes autošovs 2010, 2. daļa

Audi, atzīmējot leģendārā Ur-Quattro 30 gadu jubileju, pasaules acīm reizē atklāj divus jaunus konceptautomobīļus. Pirmais – [b]Audi Quattro Concept[/b]. Baumu līmenī tas jau ticis nodēvēts par R5 un ļoti iespējams, ka tāds arī būs reālā nākotnes koncepta nosaukums. Quattro Concept uzstādīts TT RS 2,5 litru V8 dzinējs un zirgspēku jauda palielināta līdz 408 aulēkšotājiem. Savukārt otrs – [b]Audi e-tron Spyder Conept[/b] ir izveidots līdzīgi kā pirms pāris gadiem redzētais TT Clubsport Quattro. Roadsters ar zemu logu līniju. Šim konceptam uzstādīti divi elektromotori, kuri katrs attīsta 44 zirgspēku jaudu, bet kopā ar 3,0 TDI dīzeļdzinēju attīstīs veselus 300 zirgspēkus, kuri veic elektroautomobīlim neierasti ātru sprintu, proti, no 0 līdz 100 kilometriem stundā, tas ieskrienas nieka 4,4 sekundēs. Tā maksimālais ātrums ir 250 km/h, bet ar ātrumu, kas nav lielāks par 60 km/h automobīlis pārvietosies tikai izmantojot elektromotorus.
[img]http://datuve/images/upload/20101006033242.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20101006033302.jpg[/img]

[b]BMW Concept 6 Series Coupe[/b] laiskojās Bavārijas autoražotāja stendā. Koncepta dzinēju parametri tiek noklusēti, tāpēc atliek vien pamieloties pie automašīnas izskata. Eksterjerā īpaši izceļas lukturu dizains, garā virsbūve un 20 collu diski, bet interjers mulsina ar 10,2 collu lielo displeju priekšējā panelī un savādo viduskonsoles dizainu, kas diezgan stipri atgādina jau pirmās paaudzes Lexus RX apvidus automobīļa interjeru.
[img]http://datuve/images/upload/20101006033327.jpg[/img]

Lielāko publikas uzmanību mantoja Lamborghini, kas uz šo izstādi ir izstrādājis iespaidīgu eksemplāru – [b]Lamborghini Sesto Elemento[/b]. Pēc ārējā izskata tas lielā mērā atgādina miniatūrisku kosmosa kuģi, bet nevarētu teikt, ka kosmiskais izskats traucē sprintam, jo no 0 līdz 100 kilometriem stundā tas tāpat kā Bugatti Veyron katapultējas 2,5 sekundēs!
[img]http://datuve/images/upload/20101006033346.jpg[/img]

Britu kompānija Jaguar Parīzē demonstrē savu pirmo superkāru – [b]Jaguar C-X75[/b], kurš 3,4 sekunžu laikā jau attīsta 100km/h, bet vēl pēc 10,3 sekundēm maksimālo ātrumu – 330 kilometrus stundā! Arī šis, pat ņemot vērā, ka daļēji ir elektromotoru vadīts, ir sīvs Veyron konkurents, jo C-X75 sver tikai 1350 kilogramu, bet attīsta 778 zirgspēku jaudu un 1179 ņūtonmetru griezes momentu. Tātad vidēji veseli 445 zirgspēki nes tikai vienu tonnu no automašīnas svara, kas ir iespaidīgs rādītājs!
[img]http://datuve/images/upload/20101006033405.jpg[/img]

Otrās paaudzes [b]Mercedes Benz CLS[/b] lukturi, kā jau vairumam autoražotāju ir kā [i]nosēti[/i] ar LED dienas gaitas lampiņām un īpašī šī auto īpašniekam būs iespēja tos individuāli spīdināt 71 atšķirīgā izpildījumā. Četru durvju kupejas spēcīgākais 4,6 litru twin-turbo V8 dzinējs ar septiņpakāpju automātisko ātrumkārbu attīsta 429 zirgspēku jaudu, bet tūninga ateljē AMG šo rādītāju drīzumā pamatīgi uzlabos!
[img]http://datuve/images/upload/20101006033427.jpg[/img]

Izstādē savu jaunāko veikumu prezentāja arī [b]Porsche[/b] ar modeli [b]911 Speedster[/b]. Lielākajai daļai publikas laikam šis varētu šķist arī nedaudz atsvaidzināts 10 gadus vecs [i]Poršē[/i] modelis un viņiem nav ko pārmest, jo Porsche Turbo, Carrera, 911, GT3, GT RS utt. vieno praktiski identisks izskats, bet katram tāpat kā šim situācija mainās paraugoties zem haubes. Šim 911 Speedster uzstādīts 3,8 litru benzīna dzinējs, kurš attīsta 408 zirgspēku jaudu un līdz 100km/h ļauj ieskrieties 4,2 sekundēs!
[img]http://datuve/images/upload/20101006033450.jpg[/img]

Beidzot autoražotājs VW ir atjaunojis vienu no populārākajiem universāliem Eiropā. [b]Volkswagen Passat[/b] izstādē apskatāms gan sedana gan universāla versijā. Priekšējie un aizmugurējie lukturi manto jauno, simpātisko VW dizainu. Pasātam būs pieejami 1,4; 1,8 un 2,0 litru turbo dīzeļdzinēji, kuri attiecīgi attīstīs 122; 160 un 210 zirgspēkus. Taču visekonomiskākais BlueMotion 1,6 litru dīzeļmotors patērēs ne vairāk kā 5 litrus degvielas uz 100 kilometriem, bet no visspēcīgākajiem dzinējiem sedanam un universālam būs pieejams 3,6 litru V6 agregāts, kura jauda ir 300 zirgspēki. Katram dzinējam kalpos sešpakāpju manuālā vai sešpakāpju divsajūgu manuālā ātrumkārba.
[img]http://datuve/images/upload/20101006033510.jpg[/img]

Zemāk ir iespēja noskatīties video, kurā prezentē Lamborghini Sesto Elemento!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us