Kad 2008. gadā Nissan iepazīstināja ar jaunāko R35 versiju, masīvās virsbūves dēļ prese žigli automašīnu iesauca par Godzillu. Nissan saņēma atsauksmes, ka jaunais GT-R radīts perfekts un nav vajadzības to uzlabot. Protams, neviens vien saprata, ka tulīt pat dažādas tūninga ateljē savā paspārnē centīsies uzspodrināt jaunpienācēju. Svarīgākā no tām ir Ohaio mītoša tūninga kompānija Switzer Performance, kura nu jau ir papildinājusi savu automobiļu saimi ar otro Nissan GT-R, taču šoreiz P900 (iepriekš P700). Tims Svicers (Tim Switzer) vēlējās vairāk – radīt vēl spēcīgāku dzinēju uz GT-R bāzes, kas strādātu ar E85 bioetanola degvielu tādējādi būtu taupīgāks īpašniekam. Diez vai īpašnieku satrauks papīros minētais 20 litru, bet reālajos apstākļos visu 30 litru patēriņš uz 100km. Switzer Performance sadarbojās ar Dodson Motorsports, kas palīdzēja izveidot ideālu transmisiju. Tas dažu mēnešu gaitā deva cerības, ka sprinteris attīstīs vairāk kā 800 zirgspēku. Rezultātā iegūstot jaunu oglekļa šķiedras virsbūvi, 20 collu BBS diskus un, galvenais 900 zirgspēku spēcīgu dzinēju Nissan agregāts no 95 līdz 210 km/h paātrinās nieka 6 sekundēs. Nissan GT-R P900 aptuvenā cena ir 85 tūkstoši latu.
[img]http://datuve/images/upload/20100628014210.jpg[/img]