Mercedes bija tie, kas auto pasaulē ieveda ABS bremžu sistēmu un gaisa spilvenus. Tagad pienākusi kārta hibrīdautomobiļu ērai. Lai arī vācu kompānija nebūt nebūs pirmā, kas hibrīddzinēju ieviesīs automašīnā (tiesa, Mercedes būs pirmie, kas to darīs luksus klases automobilī), skaidrs, ka tas noteikti ietekmēs auto tirgu.
Redzot, ka hibrīdauto ātri kļūst populāri un iekļūst modes lietu topā, na viens vien ražotājs savā modeļu klāstā iekļauj ar elektrību kaut daļēji darbinātu auto. Jau kādu laiku biznesā ar lieliem soļiem uz priekšu iet japāņu auto ražotāji, kamēr vācu giganti (Mercedes un BMW) klusē; līdz šim Mercedes skaidroja, ka kompānija fokusējas uz dīzeļdzinējiem, kas nu jau ir vienlīdz jaudīgi ar benzīna dzinējiem, taču tērē apmēram tikpat, cik hibrīdauto.
[img]/images/upload/mercedeshybrid.jpg[/img]
Lai vai kā Mercedes paziņojuši, ka ASV un Eiropas tirgum jau nākamā gada vidū tiks piedāvāts S klases limuzīns ar hibrīdzinēju – tas sastāvēs no elektrodzinēja un 6 cilindru 279 zirgspēku benzīndzinēja. Zināms, ka ar šādu dzinēju aprīkotu auto degvielas patēriņš būs apmēram 7,9 litri uz 100 kilometriem, kas nav īpaši maz, taču tas arī nav daudz, paskatoties uz S klases auto svaru. Ražotājs skaidro, ka automobilī akumulatoru lādēšanai tiks izmantota enerģija, kas iegūta no bremzēšanas (paši akumulatori svērs tikai 75 kilogramus).
Kompānija uzskata, ka bagātākie klienti daudz labprātāk pirks dārgāko un mazāk ekonomisko Mercedes S klases hibrīdu, nevis lēto un mazāk tērējošo Toyota Prius vai Honda Insight. Pagaidām nav zināma auto cena, taču tas visticamāk maksās 14 tūkstošus vairāk nekā līdzīgas komplektācijas auto ar parastu dzinēju.