„Under Armour” iztērēja pusmiljardu dolāru 2 fitnesa aplikāciju iegādei

[img] https://www.underarmour.com/static/media/header/logo.png[/img]
Tik tikko „Under Armour” nāca klajā ar savu fitnesa aplikāciju, taču, kā izskatās, tā ir nolēmusi nostiprināt savas pozīcijas ar vēl 2 populārām aplikācijām savā arsenālā – fiziskās aktivitātes mērītāju [url=https://www.endomondo.com/ ]„Endomondo”[/url] un ēšanas paradumu uzraugu [url=http://www.myfitnesspal.com/apps ]„MyFitnessPal”[/url]. Kompānija iegādājās „Endomondo”, par to samaksājot 85 miljonus ASV dolāru un „MyFitnessPal” – par 475 miljoniem. Kopumā abās aplikācijās ir reģistrējušies nedaudz vairāk par 100 miljoniem lietotāju, tādēļ top skaidra „Under Armour” vēlme iesaistīties šajā biznesā.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us