Om Malik ir iesācis interesantu disusiju savā weblogā – par to, kur Microsoft tērē savu naudu un kas īsti ir MSR. Microsoft savos ziņojumos publicē, ka tērē 7 miljardus ASV dolāru savai produktu izpētes daļai. No vienas puses – nav jau mūsu darīšana, kā MS tērē savu lielo naudu. No otras puses – tā izpētes daļa tā arī nav nākusi klajā un palīdzējusi MS izveidot ko jaunu un oriģinālu.
Tā vietā visi var norādīt uz līdzībām: Media Ceter PC ir līdzīgs TiVo, jaunatvērtais MS mūzikas veikals ir līdzīgs Apple iTunes, pēc Palm veiksmēm plaukstdatoru tirgū MS izveidoja ‘jaunākus un modīgākus’ produktus. Vai tik lielais Billijs 7 miljardus neliek uz spiegosanu nevis izpeeti?
Savā runā Bils Geitss (MS attīstības daļas galvenais vadītājs) ir izteicies, ka vēlas, lai attīstības daļa nodarbotos nevis ar oriģinālā izgudrošanu, bet gan virzīt izpēti uz to kā padarīt produktus vairāk pieejamus plašākai sabiedrībai un jaunās iespējas aicinātu klientus izmēģināt MS produktus.
Avoti:
Gigaom.com
Bila Geitsa mājaslapa