Dati par lietotājiem, fotogrāfijas, navigācijas elementi tagad ir izvietoti kompaktāk un ergonomiskāk, atvieglojot informācijas uztveršanu un navigāciju.
Viens no galvenajiem jaunumiem ir tāds, ka vissvarīgākā informācija par lietotāju (piemēram, dzimšanas diena, izglītība, dzīvesvieta vai augstākā izglītības iestāde) tagad atrodas lapas augšējā daļā. Pogas ‘Message’ (“Rakstīt”) un ‘Poke’ (“Pamirkšķināt”) tagad arī atrodas augšā. Zem šīs informācijas atrodas izlase no piecām pēdējām bildēm, kurās redzams lietotājs. Blakus tai tagad atrodas navigācijas grāmatzīme.
Visvairāk mainījās grāmatzīme ‘Info’ (“Informācija”), kurā desmitiem teksta atsauču tika pārveidotas attēlos (piemēram, sadaļas ar izglītību un darbu, mūziku, hobijiem un interesēm). Zināmi izmainījās arī grāmatzīme ‘Friends’ (“Draugi”), kurā draugu profili kopā ar lielākajām bildēm izvietojas „tīkla” vai saraksta ar meklēšanas iespēju veidā. Turklāt, lietotājiem tagad ir iespēja veidot pašu draugu grupas, tiek ziņot Facebook mājas lapā.
[img]http://datuve/images/upload/20101210142908.png[/img]
Dalībniekiem ir izvēle, pārslēgties uz jauno dizainu vai ne. Facebook neprecizē, cik ilgs laiks paies, kad sociālais tīkls piespiedīs visus lietotājus pāriet uz jauniem profiliem, bet, pēc novērotāju viedokļa, tas notiks dažu nedēļu vai mēnešu laikā.
Tāpēc lai izmantotu atjaunotus Facebook profilus, nepieciešams nospiest pogu ‘Get The New Profile’ (“Iegūt jaunu profilu”) oficiālajā mājas lapā. Atgriezties pie vecās versijas nebūs iespējams.
Kā avots izmantota Facebook.