Nevarētu teikt, ka tas nebija paredzams jau iepriekš. Datuvē jau tika [url=http://datuve/raksts/2921/Interneta_paradas_Microsoft_%E2%80%9EPink%E2%80%9D_viedtalrunu_atteli/]rakstīts[/url] par diviem Microsoft viedtālruņiem, kuri gan tolaik bija pazīstami ar citiem nosaukumiem. To tirdzniecība ASV tika uzsākta šī gada aprīlī, un daudzi bija apšaubīja Microsoft spēju ar šiem jaunumiem piesaistīt potenciālo mērķauditoriju – jauniešus citus sociālo tīklu lietotājus. Izrādās, ka šīm šaubām bija pamats – pēc Microsoft KIN One un KIN Two ir tik mazs pieprasījums, ka līdz Eiropas tirgum tie nemaz nenonāks.
Microsoft savā ziņojumā norāda: „Mēs esam pieņēmuši lēmumu pievērsties Windows Phone 7, tādēļ KIN šī gada rudenī nenonāks Eiropas tirgū, kā tas bija plānots. Mēs apvienosim KIN veidotāju komandu ar Windows Phone 7 veidotājiem, pievienojot jaunas, vērtīgas idejas un tehnoloģijas nākotnē gaidāmajiem Windows Phone tālruņiem. Amerikas Savienotajās Valstīs mēs turpināsim KIN tirdzniecību ar Verizon starpniecību.”
[img]http://datuve/images/upload/20090925203548.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20090925203432.jpg[/img]
Ar tādiem citu operatoru piedāvātajiem konkurentiem kā Apple iPhone 3GS vai HTC Aria, kuru cenas, slēdzot līgumu ar pakalpojumu sniedzēju, īpaši neatšķiras no Microsoft veikumu cenām, KIN One un KIN Two nebija īpašu iespēju iekarot cilvēku sirdis.
Arī tehnoloģiju portālu atsauksmes par šiem viedtālruņiem nebija īpaši labas. Engadget rakstīja: „Tirgū ir pieejami daudz labāki viedtālruņi par zemāku cenu, turklāt Microsoft nav parādījuši, kādēļ mums vajadzētu izvēlēties par labu viņu ražotajiem tālruņiem.” Savukārt Gizmodo piebilda: „Neadekvātā Microsoft tālruņu cena liks potenciālajiem KIN pircējiem mainīt savu viedokli un izvēlēties kādu viedtālruni ar programmatūras veikalu un īstiem tīmekļa pārlūkiem.”
[url=http://www.dailytech.com/Microsoft+Kills+KIN+After+Just+Two+Months+on+the+Market/article18900.htm]DailyTech[/url]