Jau iepriekš tika ziņots, ka [url=http://datuve/raksts/3331/Microsoft_aktivi_reklame_savu_mekletaju_Bing/] Microsoft ir pievērsies TV reklāmām [/url], lai popularizētu savu meklētāju Bing. Jau tas vien, ka Microsoft iepriekš nekad īsti nav mīlējis ļoti intensīvas TV reklāmas kampaņas, parāda, ka šoreiz uzņēmums ir ļoti stingri apņēmies panākt iecerēto. Tagad savas kampaņas turpinājumā Microsoft ir nolēmis sponsorēt animācijas filmu seriālu Simpsoni jeb The Simpsons. Šis visā pasaule tik populārais seriāls tagad svinēs savu 20. dzimšanas dienu un šo īpašo jubilejas raidījumu sponsorēs tieši Bing īpašnieks.
Speciāli izveidotās Bing reklāmas attēlos visus Simpsonu ģimenes locekļus izmantojam šo meklētāju. Šīs reklāmas parādīsies pirms un pēc jaunajam multenes sērijām, ka arī sēriju reklāmas pauzēs.
Microsoft atzīst, ka animācijas seriāla sponsorēšana ir neliela daļa no milzīgās reklāmas kampaņas, kuras mērķis ir popularizēt Bing.
2009. gada oktobrī Microsoft pēdējā brīdī atteicās atbalstīt citu populāru multiplikācijas filmu – Family Guy, jo tās saturs esot pārāk aizskarošs un neiet kopā ar uzņēmuma zīmolu. Bija plānots sponsorēt šo seriālu, lai reklamētu Windows 7, bet Microsoft pārstāvjiem nepatika animācijas filmas saturs un viņi atteicās no turpmākas sadarbības.
Microsoft tiešām ļoti vēlas panākt, lai Bing kļūst par otro populārāko meklētāju pasaulē un nostumt Yahoo! uz 3. vietu. Pašlaik Bing pieder tikai 3,4 % no globālā meklētāju tirgus, kamēr Yahoo! pieder 6.1 %. Panākt Google popularitāti Bing diez vai izdosies, jo šis gigants sev patur 86% no globālā meklētāju tirgus.