HTC vēlas, lai aizvien vairāk patērētāju uzzinātu par šī uzņēmuma tālruņiem, tādēļ tālruņu ražotājs vairākās valstīs (precīzāk – 20) uzsāks iespaidīgu reklāmas kampaņu. Uzņēmums joprojām mēģina pievilināt pircējus ASV, taču ar to vien nav aprobežojies un pievēršas arī citām valstīm.
Taivānas uzņēmums, kas Amerikas Savienotajās Valstīs joprojām darbojas relatīvi anonīmi, cer, ka Google Android operētājsistēma palīdzēs iegūt pircēju atbalstu. „Ievērojamas lietas jāsasniedz vienkāršā ceļā ar ticību, ka labākās lietas dzīvē ir jāizbauda, nevis jāizskaidro,” preses paziņojumā stāsta HTC mārketinga nodaļas vadītājs Džons Vangs ([i]John Wang[/i]).
Jaunais uzņēmuma „Quietly Brilliant” plāns izskaidros dažādos pakalpojumus, kādus saņem HTC tālruņu īpašnieki. HTC sabiedrisko attiecību direktors skaidro: „Mūsu uzņēmums ir pazīstams tehnikas entuziastu lokā, taču mēs vēlamies sasniegt plašāku auditoriju.”
Uzņēmums ir arī viens no sponsoriem profesionālajai riteņbraucēju komandai HTC-Columbia, kas šogad ir guvusi uzvaru vairākās sacensībās. Lēmumu sponsorēt šo komandu, šķiroties no 15 miljoniem ASV dolāru, HTC pieņēma šī gada jūnijā.
[url=http://www.dailytech.com/HTC+Launches+New+Marketing+Campaign+Across+the+Globe/article16628.htm]DailyTech[/url]