Visu mikroshēmu ražotāju biznesa modelis ir praktiski vienāds – ik dienu pārdod pēc iespējas vairāk mikroshēmu. 2008.gadā Intel saviem konkurentiem parādīja, kā šis bizness darbojas. Pateicoties tā ražotajiem Atom procesoriem uzņēmums krietni palielināja savu tirgus daļu, savukārt AMD tirgus daļa, salīdzinot ar 2007.gadu, samazinājās gandrīz par ceturto daļu.
Atom bija klāt tieši laikā, kad populāri kļuva netbooki, tādēļ neviens cits uzņēmums neguva tik lielus ienākumus kā Intel. Procesora panākumi palielināja Intel 2008.gada ceturtā ceturkšņa mikroprocesoru tirgus daļu (ieskaitot x86, RISC un citus procesoru veidus) līdz 81,8%, salīdzinājumā ar 2007.gada ceturto ceturksni. Balstoties uz iSuppli sniegto informāciju, AMD šajā laika posmā piedzīvoja dramatisku tirgus daļas samazināšanos.
Neraugoties uz Intel dominējoši pozīciju, iSuppli uzskata, ka AMD tirgus daļu atgūs 2009.gadā. 2008.gads bija pēc kārtas trešais, kad kopējā Intel un AMD tirgus daļa palielinājās. iSuppli analītiķis Metjū Vilkinss saka: „Ir skaidrs, ka situācija kļūst sarežģītāka tiem procesoru ražotājiem, kuru nosaukums nav Intel vai AMD.”
Raksta avots – [url=http://www.tgdaily.com/content/view/41917/118/]TG Daily[/url]