“Alūksnes putnu ferma” radījusi “The Chick Game” – pirmo olu ēšanas un spēlēšanas aplikāciju Latvijā

Alūksnes putnu ferma

Kas bija pirmais – vista vai ola, vairs nav aktuāls jautājums, jo plaša patēriņa olu ražotne “Alūksnes putnu ferma”, kas ietilpst akciju sabiedrībā “APF Holdings”, radījusi unikālu precedentu. Proti – ņemot vērā straujo viedierīču spēļu jeb “mobile gaming” nozares attīstību un ar mērķi uzrunāt digitāli progresīvākus jaunākas un jauniešu auditorijas patērētājus, uzņēmums investējis vairāk nekā 200 tūkstošus eiro pavisam jauna olu zīmola un mobilās aplikācijas “The Chick Game” izveidē. Rezultātā patērētāji, iegādājoties jauno “The Chick Game” produktu līniju, varēs ne vien bagātināt savu uzturu ar augstvērtīgām un Latvijā ilgtspējīgi ražotām vistu olām, bet arī kļūt par “virtuāliem vistu fermeriem”, kuri digitālā un izklaidējošā veidā apgūst modernās putnkopības tradīcijas.

“Olām modernajā pasaulē vairs nav tikai veselīga, proteīniem un vitamīniem bagāta produkta statuss. Tās ir kļuvušas par neatņemamu veselīga un progesīva dzīvesveida sastāvdaļu, kas, savukārt, mijas arī ar inovatīvām tehnoloģijām. Tāpēc, attīstot “The Chick Game” projektu, sapratām, ka ātrās aprites un pārtikas sektors var būt liels ieguvējas, ja ikdienas ēdiens “tiks servēts” jaunā, digitāli garšīgā veidolā,”  komentē Jana Garanča, “APF Holdings” digitālo projektu direktore.

Spēles nosacījumi – saprotami pat bērniem, interesanti arī pieaugušajiem

Pašlaik visā pasaulē ir vairāk nekā 3 miljardi videospēļu spēlētāju. Arī Eiropas Savienības olu patēriņš uz vienu iedzīvotāju strauji pieaug ik gadu. Tādeļ “Alūksnes putnu fermai” radās ideja apvienot olas ar virtuālo pasauli, lai radītu modernu un izglītojošu spēli gan patērētājiem, gan spēlētājiem. “The Chick Game” ļaus izprast un labāk iepazīt putnu fermas aizkulises un darīt to patiesi aizraujošā veidā, kā arī dos iespēju jaunākai auditorijai izglītoties finanšu pamatprincipu apgūšanā.

Lai kļūtu par “The Chick Game” mobilās spēles lietotāju, ir jālejupielādē bezmaksas aplikācija no Google Play vai AppStore platformas, un rezultātā spēles dalībnieki vieglā, izklaidējošā veidā varēs apgūt vistu fermas veidošanas pamatprincipus un olu ēdienu gatavošanu, kuru sastāvā ir olas. Savukārt, lai iegūtu spēles papildu bonusus, nepieciešams iegādāties “The Chick Game” olas un no iepakojuma nokasīt un skenēt īpašo QR kodu.

Jaunās “The Chick Game” olas (iepakojumā – 10 gabali) ir jau nopērkamas tirdzniecības tīklā “Rimi” visā Latvijā – 37 “Rimi Hyper Market”, 32 “Rimi Super Market” veikalos un 43 “Rimi Mini Market”.

“The Chick Game” mobilā aplikācija ir jau pieejama lejupielādēšanai viedtelefonos. Spēlēs izstrādātājs ir “The Chick Game Studios” Ltd. – AS “APF Holdings” un SIA “FortySeven Software Professionals” kopuzņēmums. “FortySeven Software Professionals” ir vadošais Eiropas IT konsultāciju un programmatūras izstrādes uzņēmums ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi projektu īstenošanā dažādās nozarēs, tostarp enerģētikā, fintech un datorspēlēs.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

One Response

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us