Ikgadējā starptautiskajā konkursā „European Excellence Awards 2010“ mobilo sakaru operatora „Tele2“ īstenotā „Tele2 Relaunch“ kampaņa atzīta par labāko Baltijas reģionā. Kampaņa ieguva arī speciālo žūrijas balvu par radošumu un drosmi. Kopumā „European Excellence Awards 2010“ tika pieteikti vairāk nekā 1450 darbi no visas Eiropas.

„Tele2“ kampaņu realizēja sadarbībā ar mediju aģentūru „Inspired“, sponsorēšanas mārketinga aģentūru „SponsorKing“, digitālo risinājumu aģentūru „Digibrand“, reklāmas aģentūru „BADDOG“ un radošo aģentūru „Papa“ (krievu valodā – „Папа“).

„Pagājušā gada nogalē „Tele2“ pieteica uz to brīdi Latvijas tirgū absolūti labāko tarifu plānu „Meteorīts” līdz ar zīmola komunikācijas maiņu, tai skaitā vizuālās identitātes, produktu iepakojumu, veikalu iekārtojuma un mājas lapas, kā arī vērienīgu reklāmas kampaņu „Būt varonim nemaksā neko”. „Tele2“ kampaņa mācīja lepoties ar to, ka izmantojam ekonomiskus, taču labas kvalitātes pakalpojumus. Rezultātā panācām lūzuma punktu tirgus pārdalē, mainot priekšstatu sabiedrībā par mobilo sakaru pakalpojumu cenu un „Tele2“. Iedzīvotāju aptaujas rāda pozitīvu tendenci – sabiedrībā nostiprinās pārliecība par „Tele2“ kā līderi mobilo sakaru kvalitātē par izdevīgāko cenu,“ saka Jānis Spoģis, Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors.

[img]http://www.datuve.lv/images/upload/20101214125805.jpg[/img]
„Esam priecīgi, ka „Tele2 Relaunch“ ir atzīta par labāko kampaņu Baltijas valstīs un nopelnījusi arī žūrijas īpašo balvu. Būtisks ir secinājums, ka inovatīva pieeja mārketingam kopā ar teicamu produkta piedāvājumu rada gan lielisku izvēli un ietaupījumu klientiem, gan apsveicamus biznesa rezultātus mums,“ piebilst J.Spoģis.

„„Tele2 Relaunch“ kampaņa ir viena no skaļākajām kampaņām, kāda līdz šim realizēta Latvijā, un tā pelnīti ieguvusi starptautisko komunikāciju nozares balvu. Atkal redzam pierādījumu tam, ka drosmīgu un radošu risinājumu realizēšanai būtiskākais priekšnosacījums ir veiksmīga sadarbība starp visām iesaistītajām pusēm. „Meteorīts“ kā neatņemama „Tele2“ kampaņas sastāvdaļa viennozīmīgi ir viens no galvenajiem kampaņas veiksmes faktoriem, kas palīdzēja „atvērt” auditoriju tālāk sekojošajam „Tele2“ kampaņas ziņojumam. Lai to realizētu, bija nepieciešama drosme gan no klienta, gan arī no aģentūru puses, tādēļ esam īpaši gandarīti par žūrijas piešķirto apbalvojumu par drosmi un radošumu,“ saka Kārlis Gedrovics, mediju aģentūras „Inspired” vadītājs.

[img]http://www.datuve.lv/images/upload/20101214130224.jpg[/img]
Ikgadējā konkursa „European Excellence Awards 2010“ rezultāti tika paziņoti Čehijas galvaspilsētā Prāgā. Papildu informācija un rezultāti ir pieejami: [url=http://www.excellence-awards.eu/awards]http://www.excellence-awards.eu/awards[/url]