Facebook mākslīgais intelekts automātiski atpazīs pārdošanā izliktās preces

Facebook uzsāk tā dēvēto “universālo produktu atpazīšanas modeli”, kas izmanto mākslīgo intelektu (MI), lai identificētu patēriņa preces, sākot no mēbelēm un beidzot ar apģērbu un automašīnām.

Produkta atpazīstamība ir pirmais no daudziem ar MI darbināmiem atjauninājumiem, kas tuvākajā laikā nonāks Facebook e-komercijas platformās, saka uzņēmums. Mērķis ir apvienot mākslīgo intelektu, papildināto realitāti un pat digitālos asistentus, lai radītu to, ko kompānija sauc par “pirmo, sabiedrisko iepirkšanās pieredzi”. Turklāt ar šodienu darbību sāk arī  Shops platforma, kas ļauj mazajiem uzņēmumiem izveidot bezmaksas veikalu vietas Facebook un Instagram lietotnēs.

Mode būs šī jaunuma galvenā sastāvdaļa. Uzņēmums liek domāt, ka topošais Facebook “MI modes stilists” varētu piedāvāt lietotājiem personalizētus iepirkšanās ieteikumus, pamatojoties uz viņu ģērbšanās stilu, un ikdienas ieteikumus par tērpiem, kas pielāgoti laikapstākļiem un ikdienas gaitām.

Facebook apgalvo, ka tā rīks no konkurentiem atšķiras ar tā darbības jomu un precizitāti. Uzņēmuma jaunais produktu atpazīšanas rīks GrokNet var attēlā identificēt desmitiem tūkstošu dažādu atribūtu. Tie variē no zīmola līdz krāsas un izmēra atpazīšanai.

GrokNet jau ir izvietots Facebook Marketplace sadaļā, kur tas palīdz lietotājiem ātri uzskaitīt pārdodamās preces, identificējot to, kas atrodas attēlā un ģenerējot īsus aprakstus. Pakalpojums tiek testēts arī versijā, kas paredzēta uzņēmumiem. Augšupielādējot fotoattēlus savā pārdošanas lapā, MI sistēma var tos automātiski marķēt un saistīt ar iepirkšanās lapām.

GrokNet tiek apmācīts milzīgā datu bāzē apmēram 100 miljonu attēlu apjomā, lielākoties no Marketplace. Facebook saka, ka šie dati ir ļoti svarīgi, lai izveidotu mašīnredzamības sistēmu, kas varētu identificēt produktus nepietiekamā apgaismojumā un no neobjektīva leņķa – tā ir daļa no tiešsaistes iepirkšanās pieredzes, kas nepazūd.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *