Veikali „Nordstrom” piedāvā gudrās pielaikošanas kabīnes

[img] http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/17a63229618cd36fd49ba7eaf70fe398/201155543/nordstrom-smart-fitting-room.jpg[/img]
Veikali „Nordstrom” ir nolēmuši saviem klientiem piedāvāt pavisam jaunu veidu, kā iepirkties. Veikalā tagad ir iespējams izmantot pielaikošanas kabīni, kas veidota, vadoties pēc interneta vietnes eBay principiem.

Eksperimentāla tehnoloģija ar vienkāršu klienta pieskārienu pārvērš spoguļus par interaktīviem ekrāniem, lai pircējam piedāvātu dažādas iepirkšanās iespējas, kādas ir pieejamas eBay lietotājiem. Šādi ir iespējams ne vien uzzināt, vai veikalā ir pieejams konkrētais apģērbs citā krāsā vai izmērā, bet to var arī pasūtīt tieši uz pielaikošanas kabīni, lai klientiem nebūtu lieku reizi jāpārģērbjas. Ja šī tehnoloģija gūs atzinību veikala apmeklētāju vidū, tad daudziem iepirkšanās process tiks padarīts ērtāks un ātrāks, atrodot katram vispiemērotāko apģērbu.

Pašlaik modernā iepirkšanās tiek izmēģināta tikai divos „Nordstrom” ķēdes veikalos, kas atrodas San Džosē un Sietlā. Tehnoloģijas izmēģinājumi solās būt veiksmīgi, un tiek prognozēts klientu intereses pieaugums, tādēļ idejas autori turpinās attīstīt un pilnveidot savu veikumu. „Gudro” pielaikošanas kabīni var izmēģināt vēl arī Ņujorkā un Sanfrancisko, tikai citā apģērbu veikalā – „Rebecca Minkoff boutiques”.

„Nordstrom” pārstāve atklāja, ka internetveikalu ēras laikā svarīgi ir izmantot modernās tirdzniecības iespējas. Veikalu ķēde nākamo 3 gadu laikā plāno ieguldīt 1.2 miljardus ASV dolāru tehnoloģijas attīstībā.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *