Top 10 izsolēs visdārgāk pārdotie automobiļi, 2. daļa

[b]5. vieta
1931 Bugatti Royale Berline[/b]
Kad šis Bugatti izripoja no konveijera tas labu laiku glabājās paša autoražotāja muzejā. Vēsture klusē par to, kā automobīlis nokļuvis franču iedzīvotāju rokās, bet zināms tas, ka pirms 2. Pasaules kara Royale Berline tika aizmūrēts kādā Francijas pilsētiņas garāžā. 1950. gadā saimnieki izlauzuši betonēto sienu un pārdevuši šo Bugatti par dažiem simtiem dolāru un diviem ledusskapjiem. Tagad šis retro automobilis izsolē tika iegādāts par 6,3 miljoniem latu.
[img]http://datuve.lv/images/upload/20101015000430.jpg[/img]
[b]4. vieta
1957 Ferrari 250 Testa Rossa[/b]
Ar Scaglietti veidotu dizainu un aizrautīgu V12 dzinēju šis viens no retākajiem Ferrari mūsdienu kolekcionāru neizsmeļamajās garāžās. Pagājušogad vienam no viņiem bija iespēja iegūt šo eksemplāru savā īpašumā. Izsolē, kura norisinājās Ferrari modeļa Maranello nosauktajā pilsētiņā Itālijā, tas tika pārdots par 6,4 miljoniem latu.
[img]http://datuve.lv/images/upload/20101015000445.jpg[/img]
[b]3. vieta
1931 Bugatti Royale Kellner Coupe[/b]
1931. gadā prototips cieta sadursmē un nebija atjaunojams, bet līdz mūsdienām saglabājušies veseli seši Royal Kellner Coupe. Ar nedaudz vairāk kā 6,4 metru garumu, 3 tonnu svaru un 12,7 litru iespaidīgu lidmašīnas dzinēju Bugatti kupeja tomēr izradījās neizdevīga un tādējādi arī nepieprasīta automašīna. Rezultātā pēdējo [i]kupeju[/i] ražotājs Bugatti pārdeva tikai 2. Pasaules kara beigās par 7,4 miljoniem latu.
[img]http://datuve.lv/images/upload/20101015000523.jpg[/img]
[b]2. vieta
1963 Ferrari 250 GTO[/b]
Pavisam tika saražoti tikai 36 modeļi no kuriem pirms pāris gadiem izsolē vienu iegādājās jau pirmajā raksta daļā minētais, kaislīgais auto kolekcionārs un amerikāņu aktieris Kriss Evans (Chris Evans) par 9,7 miljoniem latu.
[img]http://datuve.lv/images/upload/20101015000551.jpg[/img]
[b]1. vieta
1936 Bugatti Type 57C Atlantic[/b]
Automobilis, kurš izstrādāts vien 3 eksemplāros! Bugatti Type 57C Atlantic jauda bija 200 zirgspēki un 1936. gadā tas spēja attīstīt 190 km/h, kas tolaik bija ļoti iespaidīgs rādītājs. Mēs nedrīkstam pārmest pircējam to, ka palicis anonīms, jo viņš ir iegādājies dārgāko automobili pasaulē par 21,7 miljoniem latu!
[img]http://datuve.lv/images/upload/20101015000623.jpg[/img]

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *