Jauni tiešsaistes pakalpojumi Windows Live Essentials 2011

Kopš šodienas, 30.septembra, Windows lietotājiem bez maksas pieejami jauni tiešsaistes pakalpojumi – Windows Live Essentials 2011, tostarp, arī latviešu valodā. Windows Live Essentials piedāvā jaunas iespējas integrētam darbam tiešsaistē, informācijas strukturēšanai, saziņai ar sev nozīmīgiem cilvēkiem sociālajos tīklos, reāllaika tiešsaistes saziņas vietnē Live Messenger un e-pastā. Pieejamas arī bezmaksas tiešsaistes programmas foto un filmu apstrādei, kā arī bērnu drošībai internetā. Windows Live Essentials 2011 var lejupielādēt: [url=http://explore.live.com/]http://explore.live.com[/url].

Starp Windows Live Essentials 2011 piedāvātajiem jauninājumiem ir Photo Fuse, kas ļauj apvienot labākās daļas no vairākām viena objekta fotogrāfijām vienā attēlā; Photo Mail, kas nodrošina personalizētu fotoalbumu pārsūtīšanu, neaizņemot vietu e-pastā, kā arī sniedz iespēju atzīmēt un atlasīt fotogrāfijas, izmantojot seju atpazīšanas tehnoloģiju u.c. Ikviens var apvienot sev svarīgos pakalpojumus, kontaktpersonas un informāciju kopējā tīklā. Windows Live sadarbojas ne tikai ar Hotmail, bet arī ar Gmail, Yahoo! Mail un citiem populāriem e-pasta servisiem. Windows Live Essentials ir cieši integrēts Windows 7, tāpēc lietotājs pavisam vienkārši, ar pāris klikšķiem var piekļūt sev nozīmīgajam saturam tiešsaistē.

„Windows Live cenšas vienkāršot darbu ar datoru, mazināt sociālo tīklu lietotāju pārslogotību un patērēto laiku, veicinot visu kontaktu un informācijas atjaunošanu vienā kopējā vietnē. Tas nodrošina integrētu datora, telefona un mākoņa pakalpojumu darbību vairāk kā 500 miljoniem mūsu Windows Live lietotāju visā pasaulē, apvienojot labāko no visa,” saka Aleksandrs Golods (Aleksandras Golod), Windows biznesa grupas vadītājs Baltijā.

Septembra beigās Windows Live izveidoja arī stratēģisku partnerību ar LinkedIn – plašāko sociālo tīklu biznesa profesionāļiem –, kas ļauj veidot integrētu lietotāja informācijas apmaiņu starp Windows Live un LinkedIn un ietaupīt saziņai sociālajos tīklos patērēto laiku.

Rīgas Stradiņa universitātes Informācijas tehnoloģiju direktors Andris Darviņš uzskata: „Kādreiz studenti gāja uz bibliotēku, lai meklētu informāciju grāmatās, un apmainījās ar pierakstu kladēm. Savukārt, šodien studenti informāciju meklē internetā, prezentācijas fotografē un lejuplādē, sazinās un apmainās ar informāciju visdažādākajos veidos un, izmantojot visdažādākos instrumentus – tālruni, e-pastu, sociālos tīklus. Tāpēc šodien svarīgākais ir neapjukt informācijas, kontaktu un saziņas veidu gūzmā. Bez efektīvas informācijas strukturēšanas un sakārtošanas tiek lieki patērēts laiks, ko varētu izmantot daudz efektīvāk, tāpēc Microsoft paveiktais, lai vienkāršotu ikviena tehnoloģiju lietotāja informācijas sakārtošanu, pārvaldīšanu un uzraudzīšanu, ir pozitīvi vērtējams gan no studentu, gan mācībspēku puses, jo īpaši tāpēc, ka arī mūsu universitātes studiju procesa organizēšanā izmantojam Microsoft komunikācijas un kopdarbību risinājumus mācību iestādēm – Live@Ed”.

Vairāk informācijas: [url=http://windowsteamblog.com/windows_live/b/windowslive/]http://windowsteamblog.com/windows_live/b/windowslive/[/url].

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *