IBM ieņem otro vietu pasaules labāko zīmolu topā

Zīmolu konsultāciju uzņēmums [i]Interbrand[/i] publicējis 11. ikgadējo [url=http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/best-global-brands-2008/best-global-brands-2010.aspx]topu[/url] „Pasaules labākie zīmoli” ([i]Best Global Brands[/i]). Topa pirmajā trijniekā atrodas Coca-Cola, IBM un Microsoft. Vislielāko zīmola vērtības pieaugumu topa pirmajās 10 vietās piedzīvojuši Google, savukārt lielāko kritumu – Nokia. Coca-Cola atrodas topa pirmajā vietā jau kopš tā pirmsākumiem.

Topa pirmajā trijniekā kopš pagājušā gada izmaiņu nav. Tālāk gan vērojamas izmaiņas – Google no 7.vietas pakāpušies uz 4.vietu, izstumjot no tās GE, kas tagad ir piektie. McDonald saglabā savas pozīcijas kopš pagājušā gada (6.vieta). Intel no 9.vietas pakāpušies uz 7.vietu. Nokia, kas ir vienīgais ne-ASV uzņēmums topa pirmajās 10 vietās, piedzīvojuši kritumu – no 5. uz 8.vietu. Disney kopš pagājušā gada pacēlušies par vienu pozīciju (uz 9.). Par vienu pozīciju pakāpušies arī HP, pirmo reizi iekļūstot labāko zīmolu topa desmitniekā.

Uzņēmums veido šo zīmolu topu, izmantojot unikālu metodoloģiju, ar kuras palīdzību tiek analizēts, kādu labumu no zīmola gūst uzņēmums. Zīmola vērtību nosaka zīmola produktu vai pakalpojumu finansiālais sniegums, zīmola nozīme pirkumu lēmumu pieņemšanas procesā un zīmola spēja turpināt nodrošināt uzņēmumam ienākumus.

[url=http://www.techspot.com/news/40319-cocacola-ibm-microsoft-top-2010-best-global-brands.html]TechSpot[/url]

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *