Mazliet par Google televīziju

Pēdējā laikā daudzi runā par jauno Google produktu – Google televīziju, kas pagaidām vēl gan nav gatava un skatāma būs tikai kaut kad rudenī. Pašlaik gan tikai Google pārstāvji stāsta, cik laba būs šī televīzija, internetā paradās raksti par jaunajiem vai iespējamajiem Google televīzijas partneriem.

Google televīzijas slavinošās reklāmas gan attiecas vairāk uz ASV televīzijas skatītājiem, kuri nespēj izvēlēties vēlamo pārraidi starp neskaitāmajiem televīzijas kanāliem. Protams, arī Eiropā ir pieejamas gana plašas televīzjas pakas, bet Eiropas TV skatītājiem pagaidām vēl nav tik grūti atrast to, ko vēlas skatīties. Būtībā Google televīzija ir radīta, lai dotu iespēju apvienot datora priekšrocības meklējamo video atrašanā ar televizoru, kam parasti ir lielāks ekrāns nekā datoram.

Bet, lai arī cik jauki neizklausītos Google pārstāvju izteikumi, ir jāņem vērā, ka šai televīzijai ir arī savi mīnusi. Un nav jau runa tikai par to, ka, lai skatītos Google TV vajadzēs kārtējo reizi piepirkt klāt papildus ierīces, kas Latvijas iedzīvotājiem varētu likties ļoti traģiski, ņemot vērā lielās šausmas ar dekoderu iegādi digitālajai televīzijai.

Kā būtiskāku trūkumu šai televīzijai es gribētu pieminēt internetā esošo video tik tradicionālo piedevu – reklāmas. Kā gan citādāk Google varētu nopelnīt ar šo televīziju, kas ļauj noskatīties jebkuru izvēlēto video savā mīļotajā televizorā. Pagaidām gan Google pārstāvji ir atzinušies, ka tiks raidītas tikai parastās reklāmas, kas jau sākotnēji ir gājušas kopā ar konkrēto video(un tās nebūs iespējams izlaist). Bet ir cilvēki, kas pauduši viedokli, ka reklāmu skaits, izmantojot Google TV, varētu manāmi pieaugt, bet to jau laiks rādīs.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *