Tagad 1188 piedāvā savus pakalpojumus arī ārzemēs

Uzziņu dienests 1188 piedāvā jaunu pakalpojumu tiem, kuri dodas uz ārzemēm. Turpmāk ikvienam klientam, kas atrodas ārpus Latvijas teritorijas būs iespējams saņemt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem vienkārši nosūtot īsziņu uz 1188. Pakalpojums tiks nodrošināts 24h diennaktī un atbildes iespējams saņemt gan latviešu, gan krievu valodā.

„Ārzemēs cilvēki bieži saskaras ar situācijām, kurās nepieciešams padoms, trūkst informācijas vai grūtības rada sazināšanās svešvalodā. Šis pakalpojums ir unikāla iespēja saņemt informāciju jebkurā valstī, sev saprotamā valodā. Turpmāk ar Uzziņu dienesta 1188 palīdzību ceļošana būs vēl ērtāka un drošāka ikvienam, it īpaši tiem, kuri dodas uz kādu valsti pirmo reizi”, skaidro Ilze Zoltnere, Lattelecom BPO izpilddirektore.

Pakalpojumus var izmantot ikviens, kuram ir Latvijas pieslēgums. Sūtot īsziņu uz 1188, valsts kods nav jāpievieno, jo īsziņa tiks adresēta automātiski.

Vienā atbildes īsziņā iespējams saņemt līdz pat 3 informācijas ziņām. Par uzdoto jautājumu nav jāmaksā, tarificēta tiek tikai atbildes īsziņa – 0.40 Ls (ar PVN). Arī gadījumā, kad operators nesniedz atbildi uz jautājumu, bet nosūta precizējošu jautājumu, īsziņa neko nemaksās.

Lielākā daļa no starptautiskajām uzziņām Latvijā ir pieejamas sadarbībā ar Eiropas uzziņu dienestu asociācijas (EIDQ) biedriem.

Lattelecom grupas uzņēmums Lattelecom BPO ir lielākais klientu apkalpošanas pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs. Uzņēmums sniedz arī Uzziņu dienesta 1188 informatīvos pakalpojumus, kurus klients var saņemt, zvanot pa tālruni 1188, internetā www.1188.lv vai wap.1188.lv, ar SMS, kā arī 1188 tālruņu katalogos.