Bieži Google Chrome atjauninājumi – panākumu atslēga

Google Chrome interneta pārlūks atkal pārkāpis 1% tirgus daļas slieksni, kuru pirmo reizi sasniedza tikko pēc projekta pirmās testa versijas parādīšanās. Pagājušās nedēļas nogalē prezentētā fināla versija sestdien tika izmantota 1,05% no pasaules datoru, savukārt svētdien – 1,09%.

Net Applications piedāvātie dati liecina, ka Google Chrome popularitāte ir viļņveidīga un brīvdienās to lieto vairāk – par vismaz 0,1 procentu vairāk salīdzinājumā ar darbadienām. Tiesa, Google pašreiz izveidojuši stabilu pamatni pārlūka attīstīšanai un popularitātes palielināšanai.

[img]http://datuve.lv/images/upload/chromefinal.JPG[/img]
Portāla TG Daily analītiķi uzskata, ka Google galvenais trumpis ir bieža pārlūka atjaunināšana, kas parāda, ka par lietotāju rūpējas un viņš nav otršķirīgs. Piemēram, oktobrī, kad kompānija sāka prezentēt aizvien vairāk atjauninājumus, pārlūka popularitāte atkal sāka kāpt. Testa versiju laikā visaugstākā popularitāte bija 4.septembrī – 1,16% -, savukārt viszemākā (0,69%) – tieši pirms neskaitāmo atjauninājumu izlaišanas.

[img]http://datuve.lv/images/upload/chrome_msh_dec2008.jpg[/img]
Ja var ticēt Net Applications datiem, Safari šobrīd ir septiņas reizes populārāks, savukārt Firefox – 20 reizes populārāks. Visaugstāko popularitāti joprojām saglabā Internet Explorer, ko, salīdzinājumā ar Google Chrome, lieto 70 reizes vairāk.

Tabula: TGDaily

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *