Philips iepazīstina ar Amazon Aleksa iespējām 0
CSDD auto eksāmena lejupielāde 20
Jaunais Philips 65OLED903 modelis paceļ OLED jaunos augstumos 0
Kā uzstādīt HP Laserjet 1000 printer driver uz windows 10 0
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 2
Philips televizori un Georg Jensen dalās gaismas mīlestībā 0
pamatplates grafikas kartes atbalsts 1
Tirgoju 0
Philips OLED 803 uznes Philips televizorus jaunos augstumos 0
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 17
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 14
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 27
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 27
Kad tu izmanto „Google”, tu piekrīti abpusējam darījumam. Tu vari lietot „Gmail”, „YouTube”, meklēšanas rīkus un karšu pakalpojumus bez maksas apmaiņā pret informāciju par sevi. „Google” šo informāciju pārdod reklamētājiem.
Jo vairāk „Google” zina par tevi, jo vairāk tā var piemekēt dažādu reklāmdevēju, kuriem tu esi nevainojama mērķauditorija. Viņi ir gatavi maksāt vairāk, lai „Google” piedāvātu reklāmas potenciālajiem klientiem. Piemēram, aviokompānijas mērķē uz cilvēkiem, kuri mīl ceļot un iepazīt pasauli, bērnu apģērbu ražotāji – uz vecākiem.
„Google” izmanto dažādas metodes, lai gūtu informāciju par tevi. Pirmkārt, visa tā informācija, ko tu sniedz pierakstoties kādā no tās pakalpojumiem caur datoru vai viedtālruni – vārds, uzvārds, tālruņa numurs, atrašanās vieta, utt. „Google” arī veic secinājumus pēc tavas interneta meklējumu vēstures (ko meklē un uz kā klikšķini) un arī pēc tā, kā izmanto citus „Google” produktus.
Tu vari noskaidrot, ko tā zina par tevi, apmeklējot „Reklāmas iestatījumus”. Varu teikt uzreiz, ka šos iestatījumus nav tik viegli atrast, taču mūsdienās nekas nav neiespējams. Es apkopoju secīgi visus soļus, kas tevi aizvedīs pie meklētā.
Tu varēsi aplūkot un, ja vēlies, mainīt informāciju, ko zina vai arī ir secinājusi „Google”, pie tam, vari aizliegt tai dalīties informācijā ar reklāmētājiem.
1. Atver „Google”
2. Uzklikšķini uz sadaļas „Iestatījumi” un tad no piedāvātajiem variantiem uz „Vēsture”
3. Ielogojies savā „Google”kontā
4. Uzklikšķini uz zobratiņa augšējā labajā stūrī un izvēlies sadaļu „Iestatījumi”
5. Izvēlies „Konta vēsturi”
6. Norullējiet lapu līdz lauciņam „Saistītie iestatījumi”
7. Uzklikšķiniet uz saites „Rediģēt iestatījumus”, kas attiecas uz reklāmām
Vai vienkārši ieraksti googlē "ads on google settings" un pirmais rezultāts būs tieši tā pati lapa, par ko ir runa :-)