Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 42
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 42
Produktu fotogrāfija internetā mainās un tā pilnveidojas atbilstoši interneta lietotāju prasībām. Ja pirms 10 gadiem interneta lietotājs interneta veikala katalogā preci izvēlējās pēc 80x100 px lielas produktu bildītes un vadijās pēc preces apraksta, tad šobrīd šie standarti jau ir mainījušies. Lietotājs mūsdienās preci aplūko pēc 500x500px attēla un arvien vairāk internta vidē parādās 360 grādu produktu fotogrāfija. Vienas no Latvijas Produktu foto studijas darbiniekiem stāsta, ka Latvijā 360 grādu fotogrāfija vēl nav iekļuvusi populārāko pasūtījumu vidū, toties tai ir liels nākotnes potenciāls.