Philips iepazīstina ar Amazon Aleksa iespējām 0
CSDD auto eksāmena lejupielāde 20
Jaunais Philips 65OLED903 modelis paceļ OLED jaunos augstumos 0
Kā uzstādīt HP Laserjet 1000 printer driver uz windows 10 0
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 2
Philips televizori un Georg Jensen dalās gaismas mīlestībā 0
pamatplates grafikas kartes atbalsts 1
Tirgoju 0
Philips OLED 803 uznes Philips televizorus jaunos augstumos 0
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 17
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 14
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 31
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 31
Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi regulārā interneta patēriņa paradumu pētījuma TNS Latvia Digital rezultātus par 2013. gada pavasara periodu. Pētījuma rezultāti atklāj, ka šī gada pavasarī internetu pēdējo 6 mēnešu laikā ir izmantojuši vidēji 73% jeb 1 249 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas ir par 3 procentpunktiem vairāk nekā 2012. gada pavasarī.
Regulāri - katru dienu - internetu izmanto vidēji 61% iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas ir par 3 procentpunktiem vairāk nekā pērn pavasara periodā.
TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena skaidro: "Analizējot interneta lietošanu dažādās sociāli demogrāfiskās mērķa grupās, redzams, ka visstraujāk regulāro interneta lietotāju skaits pieaudzis iedzīvotāju vidū, kas ir vecumā no 50 līdz 59 gadiem. Internetu katru dienu 2013. gada pavasarī izmantojuši 49% iepriekš minētās vecuma grupas pārstāvju, kas ir par 9 procentpunktiem vairāk nekā pirms gada. Salīdzinoši straujāks regulāro interneta lietotāju īpatsvara pieaugums vērojams arī Rīgas iedzīvotāju vidū. Ja 2012. gada pavasarī internetu katru dienu bija izmantojuši 59% rīdzinieku, tad 2013. gada pavasarī tie jau ir 67%."
Interneta lietotāju īpatsvars gada laikā saglabājies stabils tādās sociāli demogrāfiskās grupās kā iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 19 gadiem, lauku iedzīvotāji, kā arī skolēni un studenti, bet nedaudz samazinājies 40 līdz 49 gadus vecu iedzīvotāju vidū.
Pētījuma ietvaros tiek izzināta arī dažādu mobilo ierīču izplatība Latvijas iedzīvotāju vidū. Saskaņā ar 2013. gada pavasara pētījuma rezultātiem viedtālruņus (smartphone) lieto jau gandrīz katrs piektais jeb 19% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas ir par 7 procentpunktiem vairāk nekā pirms gada. Arvien populārāks kļūst arī planšetdators, kuru lieto jau 7% Latvijas iedzīvotāju.
Pētījuma ietvaros tiek mērīta dažādu interneta lapu - gan Latvijas, gan ārvalstu lietošanas paradumi.
Jaunākie pētījuma rezultāti liecina, ka joprojām visapmeklētākā interneta vietne pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir Google, kuru vidēji dienā apmeklē 45,1% jeb 773 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Otrajā vietā ar 33,2% jeb 569 tūkstošiem lielu auditoriju ierindojies e-pastu serveris Inbox, bet trešo vietu ieņem sociālais tīkls Draugiem.lv ar 28,9% jeb 496 tūkstošiem.
Par pētījumu
Pētījumu aģentūra TNS interneta patēriņa paradumu pētījumu TNS Latvia Digital, Pavasaris 2013 veica laika periodā no 2013. gada 4.februāra līdz 2013. gada 12.maijam. Izmantojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 2046 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
TNS Latvia Digital pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem paradumiem digitālajā vidē, un tas tiek veikts, izmantojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā. Pielietotā izlases metode nodrošina rezultātu reprezentativitāti, kas atspoguļo visu pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem interneta lietošanas paradumus. Papildus jau 2012. gadā apskatītajām tēmām 2013. gadā pētījums papildināts ar informāciju par planšetdatora lietošanu un lietošanas mērķiem, kā arī dažādu mobilo aplikāciju lietošanas paradumiem.