Problēmas ar Firefox reklāmu

Pirms Firefox fināla versijas iznākšanas rakstījām par Firefox fanu mērķi, saziedot naudu un ievietot pilnas lapas reklāmu laikrakstā [i]The New York Times[/i]. Kopā tika saziedoti 250 000 dolāru, kas ir gandrīz piecas reizes vairāk nekā tika plānots. Šobrīd Firefox ir lejuplādēts jau gandrīz 10 miljonus reižu, bet reklāma joprojām nav parādījusies.

Izskatās, ka šī reklāma ir kļuvusi par upuri pašas negaidītajiem panākumiem, jo tika piesaistīti tik daudz ziedotāji, ka Mozilla joprojām cenšas ievietot šos 10 tūkstošus ziedotāju vārdus reklāmā.

Akcijas rīkotāji plāno, ka reklāma varētu parādīties mēneša vidū vai ne vēlāk par Ziemassvētkiem.

Problēma slēpjas faktā, ka aptuveni 1000 ziedotāji nav sekojuši instrukcijām, iesniedzot savus vārdus. Tagad akcijas veidotāji ir spiesti iet cauri sarakstam un sazināties ar šiem cilvēkiem, kuri iesūtīja web adreses, kompāniju nosaukumus, joku vārdus, un noskaidrot ar kādu vārdu viņus pievienot reklāmai.

Nākošā problēma esot, ka 10 tūkstoši vārdu prasa iespaidīgu datora veiktspēju, lai šo sarakstu renderētu un labotu. Katru reizi, kad tiek veikts kāds labojums, Mozilla dizaineri var apsēsties un skatīties kā viņu datori sastingst uz kādām 15 minūtēm.

Akcijas veidotāji plāno, ka reklāma varētu izmaksāt mazāk par 50 tūkstošiem dolāru, jo [i]The New York Times[/i] piedāvā atlaides peļņu nenesošiem ziņojumiem un piedāvā ievietot reklāmu, kura būs gaidīšanas režīmā un tiks publicēta nenoteiktā dienā divu nedēļu laikā.

[i]The New York Times[/i] gan ir nolieguši, ka Mozilla saņems šīs atlaides, jo Mozilla ir bezpeļņas organizācija, bet tā piedāvā komercpakalpojumu un Mozillai būs jāmaksā pēc komerctarifiem, kas varētu izmaksāt virs 130 tūkstošiem dolāru.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us